Neste års NM brygg

Da har jeg klart å finne en dag til å brygge. Lørdag 24 November har jeg huset for meg selv  :skitbra: Da kan vi brygge en lys lager til NM. Alle i klubben er velkommen til å ta en tur innom. :brygging:
 
Jeg er litt opptatt med og jakte elg hele oktober og litt i november, så jeg kan ikke denne helga, men kan komme en tur til Helge om to uker....
 
Da er NMBRYGGET i boks. Enda en hyggelig bryggedag med gutta, hvor fleipen sitter løst, og det alltid
gode humøret er på plass. Takker for en hyggelig dag. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
tarehy4e.jpg

Gladgutter
 
Konge :D Håper alt gikk på skinner, ble ikke tid for meg til og bli med idag dessverre. Men var på visning idag, kansje det blir ny kåk på meg. Der er det selvfølgelig avsatt plass til nytt bryggeri :)
Hvis det blir kjøp, så får du finne frem rørlegger-tools`a dine Knut  >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Da er hele anlegget renset, vasket og skyllet, nå tar jeg meg en øl kjære venner. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Min feil Magnus, glemte å slå av elementet, men det gikk bra, det brant ikke, men
jeg fikk tak i et bedre.
Skal få lagt inn en sikerhet som går på temperatur, dette kan greit gjøres over den ledige piden,
så du og Knut-Erik har en jobb der. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
legger en fase over det nyeste sestos kontrollereren så den bryter elementet ved fylling av vørter til kokekjelen, temp måleren ligger pefekt til det.
 
Kan ha sin årsak at en brygger styrer systemet, mens resten er opptatt av godt øl og "faglige" diskusjoner.

Ikke lett å huske alt da!
 
Helt riktig Roger.
Nå brygger jeg Jon's juleøl, og alt går på skinner.
Justerte valsene. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Tilbake
Topp