Da har jeg klart å finne en dag til å brygge. Lørdag 24 November har jeg huset for meg selv :skitbra: Da kan vi brygge en lys lager til NM. Alle i klubben er velkommen til å ta en tur innom. :brygging:
Da er NMBRYGGET i boks. Enda en hyggelig bryggedag med gutta, hvor fleipen sitter løst, og det alltid
gode humøret er på plass. Takker for en hyggelig dag. > > > > > > > >
Konge Håper alt gikk på skinner, ble ikke tid for meg til og bli med idag dessverre. Men var på visning idag, kansje det blir ny kåk på meg. Der er det selvfølgelig avsatt plass til nytt bryggeri
Hvis det blir kjøp, så får du finne frem rørlegger-tools`a dine Knut > > > > > > > > >
Min feil Magnus, glemte å slå av elementet, men det gikk bra, det brant ikke, men
jeg fikk tak i et bedre.
Skal få lagt inn en sikerhet som går på temperatur, dette kan greit gjøres over den ledige piden,
så du og Knut-Erik har en jobb der. > > > > > > >
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.