Nettbutikker som leverer med posten?

Hei,
Prøver å bestille litt malt, men de nettbutikkene jeg er innom bruker bare postnord. Er det noen som enda bruker posten til å levere?

Vestbrygg skriver:
Nyhet! No kan du også velge Heimlevering! Hjem på døren leveres av Posten/Bring mellom 17:00 og 21:00 i heile landet.
OBS: Dette tek typisk litt lengre tid, da det må inn på postkontor før utlevering.

Er vel ikke usannsynlig at de bruker Posten ellers også

Hjemlevering er for øvrig en god hundrings dyrere med de ca 5 kilogrammene med malt jeg har i kurven nå (235,-)

Jeg må si at jeg har hatt bedre erfaring med postnord enn posten i det siste. Kan jo være litt geografisk variasjon.

Lurer på om de bruker posten til pakke i butikk og PostNord til helt hjem ?
Jeg ble anbefalt å bruke pakke på butikk da det kunne være kjappere.

Lurer på om de bruker posten til pakke i butikk og PostNord til helt hjem ?
Jeg ble anbefalt å bruke pakke på butikk da det kunne være kjappere.

Sjekket det, nå kan man velge mellom Postnord i butikk, Postnord hjem eller Posten express neste dag. Så Posten i butikk, som jeg alltid har brukt, er ikke mulig lenger. Greit det, Postnord har alltid fungert for meg.

Jeg opplever at Postnord er blitt bedre. Den siste leveransen fra Ølbrygging var superrask. Fikk leveransebeskjed i går kl 1410 og pakken var klar til henting i dag kl 1230 i Asker.

Den ble vel for fristende. Jeg noterer meg at jeg ikke skal bestille dyre ting til pakkeboks. Hvordan gikk reklamasjonen?
Pågående. I appen står det at pakken kan hentes, men loggen viser at pakken er levert siden jeg jo åpna luka og lukka den. Proshop sier at Postnord har innrømmet feilen og skal få pakken til Postnord i Butikk her. Har mine tvil om at den noensinne dukker opp.

Tilbake
Topp