Bestillinger jeg har gjort hos Ølbrygging på morgenen har som regel blitt levert på nærmeste Rema 36 timer senereJeg syntes postnord har funket bra de siste gangene. Beregn ett par ekstra dager, men kommer frem
Jeg skulle hente en 9800X3D i Postnord pakkeboks forrige uke, luka i boksen var tom..Jeg må si at jeg har hatt bedre erfaring med postnord enn posten i det siste. Kan jo være litt geografisk variasjon.
de bruker og Postnord nå, men det gikk greit og fort for meg og helt inn på døra nå i sommerBrewshop
Man kan vel velge mellom Posten og Postnord?de bruker og Postnord nå, men det gikk greit og fort for meg og helt inn på døra nå i sommer
Lurer på om de bruker posten til pakke i butikk og PostNord til helt hjem ?
Jeg ble anbefalt å bruke pakke på butikk da det kunne være kjappere.
Den ble vel for fristende. Jeg noterer meg at jeg ikke skal bestille dyre ting til pakkeboks. Hvordan gikk reklamasjonen?Jeg skulle hente en 9800X3D i Postnord pakkeboks forrige uke, luka i boksen var tom..
Pågående. I appen står det at pakken kan hentes, men loggen viser at pakken er levert siden jeg jo åpna luka og lukka den. Proshop sier at Postnord har innrømmet feilen og skal få pakken til Postnord i Butikk her. Har mine tvil om at den noensinne dukker opp.Den ble vel for fristende. Jeg noterer meg at jeg ikke skal bestille dyre ting til pakkeboks. Hvordan gikk reklamasjonen?