Har selv en 2.gen. Netthandelen-sett. For meg har den fungert veldig bra de 2 bryggene jeg har brukt den på, men altså bare 2 brygg. Har modifisert med isolasjon, montert pumpe for resirkulering. Har skrudd den opp for å se hvordan elektronikke og varmelementet virker på denne, ser veldig enkelt ut, så hvis jeg skulle få noen problemer ville jeg nok bare modifisert mer, satt inn en PID-kontroll , og brukt varmelementet som ser ut til å funke greit. Mye rart på netthandelen, og jeg har kjøpt mange ting fra de, har selvfølgelig opplevd produkter med veldig dårlig kvalitet, men har i de tilfellene reklamert og enten fått penger tilbake eller et nytt produkt som funker. Netthandelen har garantert mye søppel, men de "resirkulerer" hvis du klager

Er ikke så mye som kan gå galt med deres ølbrygger annet enn elektronikken. Rent mekanisk er det jo ikke så mye hokus pokus, annet enn en kjele med varmeelement, temperaturmåler og en elektronisk hjerne . . . Neste gang kjøper jeg nok en BeerBrew 60 eller noe, men foreløpig var netthandelens "maskin" et billig steg , og en mulighet for meg der og da , inn i All Grain-verden