NM 2015 - flaskekonkurransen

I Oslo bruker vi å holde åpent for innlevering noen tidspunkt opp mot fristen.

Tror du, sånn helt uten å forplikte seg til noe, at det vil være mulighet for levering på ettermiddagen 20. mars? Har et ærend på Lysaker den ettermiddagen, så kunne passet bra å svippe inn med en leveranse :)
 
Tror du, sånn helt uten å forplikte seg til noe, at det vil være mulighet for levering på ettermiddagen 20. mars? Har et ærend på Lysaker den ettermiddagen, så kunne passet bra å svippe inn med en leveranse :)

Uten å forplikte meg på noen måte, så tror jeg det er er sannsynlig at noen er der etter arbeidstid den 20. mars.
 
Da skal feilen i påmeldingsskjemaet være rettet, og 13A-13E er igjen tilgjengelig for påmelding.
 
Jeg har en imperial stout som skulle ligget under både 13C og 13D, er dette mulig, eller må jeg velge en av dem?
 
Spørsmålet var vel kanskje heller om man kan slenge på begge tilleggsklassene 13C/13D til et bidrag, eller kun en av dem? Paragraf 7 gjelder vel innlevering av et øl som flere bidrag.

En trelagret imperial stout med røyk bedømmes vel uansett sammen med andre imperial stouts, så sånn sett spiller det kanskje ikke noen rolle hvilken tilleggsklasse man velger. Hvis man kun kan velge en ville jeg tatt den med tydeligst preg...
 
Ok, my bad, litt rask i lesingen der. Uansett stemmer vel det Petter sier, siden den skal påmeldes i basisklassen..
 
Jess, det er en trelagret, røyket imperial stout. Mener å huske at det var en mulighet nevnt under dommerkurset i høst.
 
Jeg har meldt på en øl, men huket av i feil klasse. Ny påmelding i riktig klasse og bare glemme det, eller er det mulig å endre/slette feil påmelding?
Kan kanskje ha noe å si for arrangøren om det er mange som melder på uten å sende inn.
 
Jeg har meldt på en øl, men huket av i feil klasse. Ny påmelding i riktig klasse og bare glemme det, eller er det mulig å endre/slette feil påmelding?
Kan kanskje ha noe å si for arrangøren om det er mange som melder på uten å sende inn.

Det er alltid mange som melder på uten å sende inn, så det er ikke noe problem. Bare meld på ølet en gang til.
 
Sender dere ut bekreftelse på mottatt øl til de som har sendt inn sporingsnummer?
Alle skal få bekreftelse på mail når ølet er registrert mottatt. Spesielt i starten, når det er lite øl som kommer, kan det ta litt tid før ølene blir registrert. De fleste mottaksstedene samler opp og tar et lite skippertak.

Pakkesporinga til Posten anbefaler jeg at hver enkelt følger med på for å sikre at pakkene kommer fram. Det har skjedd før at Posten har feilsendt pakker, og det har skjedd før at bryggere har skrevet uleselige pakkelapper.
 
Hvorfor fikk jeg plutselig en mail som sier at øllet mitt er diskvalifisert uten begrunnelse
og så to mail som forteller at samme øllet er registrert og motatt

Ølet ditt, White Stout er nå registrert mottatt av Norbrygg.

med vennlig hilsen
Norbrygg

Ølet ditt, White Stout ble dessverre diskvalifisert. Begrunnelsen er:



med vennlig hilsen
Norbrygg
 
Tilbake
Topp