Brede
Norbrygg-medlem
Hvor ville dere ha plassert en sterk lager som kunne minne om f.eks Ringnes Gold men litt mørkere og mer bitterhet? Märzen?
Tror 3A hellesbokk/maibokk blir det riktige
Hvor ville dere ha plassert en sterk lager som kunne minne om f.eks Ringnes Gold men litt mørkere og mer bitterhet? Märzen?
Men fy f*** så dyrt det er å sende i posten
Nesten 500,- for 12 flasker
I Oslo bruker vi å holde åpent for innlevering noen tidspunkt opp mot fristen.
Tror du, sånn helt uten å forplikte seg til noe, at det vil være mulighet for levering på ettermiddagen 20. mars? Har et ærend på Lysaker den ettermiddagen, så kunne passet bra å svippe inn med en leveranse
Kan jeg sende inn en 8D øl med kaffe som skulle vært 13E, eller blir den disket?Den skal være med i konkurransen, det ser ut til at 13A-E er borte fra skjemaet for øyeblikket. Vi håper vår skjemaguru rekker å ordne det snart, sier ifra når vi har det klart!
Send en mail til nm@norbrygg.no for å få hjelp. Der tredder du de som kan hjelpe deg.Kan jeg sende inn en 8D øl med kaffe som skulle vært 13E, eller blir den disket?
Jeg har en imperial stout som skulle ligget under både 13C og 13D, er dette mulig, eller må jeg velge en av dem?
Begrensning av deltakelse
...
- §7 Det er ikke tillatt å sende inn ett og samme brygg som flere ulike bidrag i én og samme konkurranse.
I Oslo bruker vi å holde åpent for innlevering noen tidspunkt opp mot fristen.
Jeg har meldt på en øl, men huket av i feil klasse. Ny påmelding i riktig klasse og bare glemme det, eller er det mulig å endre/slette feil påmelding?
Kan kanskje ha noe å si for arrangøren om det er mange som melder på uten å sende inn.
Alle skal få bekreftelse på mail når ølet er registrert mottatt. Spesielt i starten, når det er lite øl som kommer, kan det ta litt tid før ølene blir registrert. De fleste mottaksstedene samler opp og tar et lite skippertak.Sender dere ut bekreftelse på mottatt øl til de som har sendt inn sporingsnummer?
Ølet ditt, White Stout er nå registrert mottatt av Norbrygg.
med vennlig hilsen
Norbrygg
Ølet ditt, White Stout ble dessverre diskvalifisert. Begrunnelsen er:
med vennlig hilsen
Norbrygg