NM 2015 - flaskekonkurransen

Fikk e-post om at en av de fire ølla var knust og derfor hele bidraget diskvalifisert
men det er jo faktisk tre hele flasker igjen, burde ikke det holde?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvis tre flasker holdt, ville dem vel neppe insistert på å få fire flasker?

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
 
Har levert inn øl med ekstra ingredienser. Ved lange ingrediensnavn kom ikke dette opp på etiketten (gjemt seg bak QR-koden). Skal jeg skrive dette på for hånd siden det er viktig informasjon for dommerne?
 
Noen med samme dårlig erfaring ??
Sendte inn bjørnunger til årets flaskekonkuranse.
Etter 2 uker og ingen henting av (dommeren) er de nå på vei tilbake til meg.
 
Har levert inn øl med ekstra ingredienser. Ved lange ingrediensnavn kom ikke dette opp på etiketten (gjemt seg bak QR-koden). Skal jeg skrive dette på for hånd siden det er viktig informasjon for dommerne?

Lurer på hva slags etikett du har fått? Etiketten er et nummer, klassenavn samt QR-kode, omgitt av en ramme. Det er det. Ingrediensene skal ikke være med på etiketten..
 
Spesialingredienser med korte navn kom med, lange navn kom på neste linje og ble dekket bak QR-koden. Jeg kommer til å skrive dette på etiketten for hånd siden det er viktig for bedømmingen, men jeg forstår at reglene er ganske rigide og har veldig liten lyst til å bli disket pga dette.
 
Da var jobben gjort og tre øl tappet&påmeldt. Ting tar tid og pakking gjenstår, men alle tre er behørig prøvesmakt og godkjent, så nå er det bare å vente på resultatet:rolleyes:
 
På hjemmesiden står det at Mørk ale skal sendes til Bakke Brygg, men på påmeldingssiden (etikettsiden) kommer det frem at det skal sendes til Øystein Grøtting. Har han kuppet mørk ale klassen for å få seg mye og godt øl helt gratis?? Hvordan går jeg frem for å få alt av IPA sendt hjem til meg?
 
... Og DER ble en av de innsendte bidragene mine diskvalifisert på grunn av at jeg har brukt lim på etikettene istedenfor strikk.

Blæh.
 
Ved klargjering for pakking av mine to påmeldte imperial stouts oppdager eg, min tosk, at eg har gløymd å notere ned kva slags øl som fekk kva nummer. Er det nokon her som kan hjelpe ein stakkar?
 
Tilbake
Topp