NM 2015 - flaskekonkurransen

Tja... Du fikk vel en mail med link til etikettene? I den mailen står navnet på ølet ditt, så du bør vel kunne linke nummer mot øl på den måten?
 
Tja... Du fikk vel en mail med link til etikettene? I den mailen står navnet på ølet ditt, så du bør vel kunne linke nummer mot øl på den måten?

Du veit eg skreiv at du har med ein idiot å gjere her, glennrlie. Har sjølvsagt påmeldt øla med tilnærma same namn, men #1 og #2 (pga same stamvørter og humle, men ulik gjær) noko som ikkje hjelp meg då eg ikkje huskar kva gjærtype som var 1 eller 2.
 
Begge deler fungerer, så vidt jeg vet, men det var enklere for koordinatoren i Trondheim å bruke den adressen som står på lappen du får ut i påmeldingssystemet.
 
Hehehe. Fikk levert mine til Per Øyvind i ettermiddag. Formidabelt logistikkarbeid og ikke minst emballasjeavhending dere er igjennom hvert år! Kudos til alle involverte! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kan jeg spørre om hvor mange dere i Oslo har fått inn totalt? Var jo rimelig trøkk på innleveringsdagen også.. Dommerne har en formidabel jobb foran seg!
Vi har fått inn mellom 180 og 190 bidrag. Den som leverte Schwarzbier kan allerede gratuleres med 1. plass i kategorien 2F, om det ikke dukker opp flere. Kun et bidrag i den klassen så langt. Ellers var det skuffende lite i "Norsk Pilsner Butikk-Klasse"/1F.
 
Har levert inn øl med ekstra ingredienser. Ved lange ingrediensnavn kom ikke dette opp på etiketten (gjemt seg bak QR-koden). Skal jeg skrive dette på for hånd siden det er viktig informasjon for dommerne?

Hvilken av ølene dine gjelder dette? Det bør jo helst ikke skje, så jeg kan fikse på layouten så vi unngår problemet i fremtiden ihvertfall.
 
Vi har fått inn mellom 180 og 190 bidrag. Den som leverte Schwarzbier kan allerede gratuleres med 1. plass i kategorien 2F, om det ikke dukker opp flere. Kun et bidrag i den klassen så langt. Ellers var det skuffende lite i "Norsk Pilsner Butikk-Klasse"/1F.

Sånn for ordens skyld: Det deles ikke ut premier i hver type, men i klassene A, B, C osv. Klasse A er all lys og mørk lager.
 
Skal man få mailbekreftelse på mottatt øl også fra Bergen eller bruker Oslo et eget system?
 
Hei .Ser det er blitt lagt ut noen resultatlister allerede. Hva menes det med at et øl er videre? Og hvor mange runder skal et øl igjennom av bedømming, før evt en vinner i de ulike klassene blir kåret? Står sikkert et sted i beskrivelsen av konkurransen og dens regler. Men jeg finner ikke noe konkret svar.
 
At et øl går videre betyr i denne sammenhengen at det går videre til klassefinale. De som ikke går videre er ute og vil ikke bli evaluert igjen; de vinner helt sikkert ingen premie. De som vinner klassefinalene går videre til konkurransen om å bli 'Årets hjemmebrygg', der ølet vil bli evaluert for tredje gang. Ølet som kåres til 'Årets hjemmebrygg' går så videre til Nordisk mesterskap, og vil bli evaluert også der
 
Tilbake
Topp