Tja... Du fikk vel en mail med link til etikettene? I den mailen står navnet på ølet ditt, så du bør vel kunne linke nummer mot øl på den måten?
Kan jeg spørre om hvor mange dere i Oslo har fått inn totalt? Var jo rimelig trøkk på innleveringsdagen også.. Dommerne har en formidabel jobb foran seg!Lurer du på hvorfor vi ikke håndterer akkurat din pakke litt spesielt? Her er dagens hentelapper fra Rimi Tveita.
Vis vedlegget 17507
Vi har fått inn mellom 180 og 190 bidrag. Den som leverte Schwarzbier kan allerede gratuleres med 1. plass i kategorien 2F, om det ikke dukker opp flere. Kun et bidrag i den klassen så langt. Ellers var det skuffende lite i "Norsk Pilsner Butikk-Klasse"/1F.Kan jeg spørre om hvor mange dere i Oslo har fått inn totalt? Var jo rimelig trøkk på innleveringsdagen også.. Dommerne har en formidabel jobb foran seg!
Har levert inn øl med ekstra ingredienser. Ved lange ingrediensnavn kom ikke dette opp på etiketten (gjemt seg bak QR-koden). Skal jeg skrive dette på for hånd siden det er viktig informasjon for dommerne?
Vi har fått inn mellom 180 og 190 bidrag. Den som leverte Schwarzbier kan allerede gratuleres med 1. plass i kategorien 2F, om det ikke dukker opp flere. Kun et bidrag i den klassen så langt. Ellers var det skuffende lite i "Norsk Pilsner Butikk-Klasse"/1F.
Skal man få mailbekreftelse på mottatt øl også fra Bergen eller bruker Oslo et eget system?