@PetterL Gratulerer!!! Utrulig arti at du vinner med en lambic. Håper den kan brygges kommersielt så vi kan få gleden av å smake. Lukter det Lindheim???
Hehe Mente: lukter det Lindheim som mulig bryggeri til å brygge på...Takker! Har ikke gjort A-B luktetest med Lindheim desverre, men Lindheim lager masse godt!
Haand bryggeriet og @Stefan W brygger lambic så dette ordner seg nok.Gratulerer, regner med at Norbrygg ordner med at du får ta med oppskriften din til 3 Fonteinen eller Boon eller noe lignende
Jeg har brukt dregs fra flere bryggerier i ølet som vant. Jeg kan gjerne være med å brygge hos alle 4 jeg…Haand bryggeriet og @Stefan W brygger lambic så dette ordner seg nok.
Det var veldig lett å forstå at det var det du mente i dag i forhold til i går for da var jeg på ølfestival…Hehe Mente: lukter det Lindheim som mulig bryggeri til å brygge på...
På den annen side, er det ikke enda kulere om det beste ølet er et øl man faktisk må brygge sjøl for å få?Gratulerer så mye med seieren!!! Håper det lar seg gjøre å gjenskape ølet kommersielt.