NM2012, lørdag 24. mars, Oslo

Bård skrev:
mikslen skrev:
Jepp.. og det var ikke mulighet for å kjøpe 2 billetter slik som angitt, jeg fikk bare bestilt 1. Jeg orker ikke dra alene, så jeg selger min hvis det er mulig

Jeg har ganske sikkert en kjøper til deg

Avventer litt til, mulig Eduard får fikset noe?
 
Jeg tror at det må være noe feil her. Tviler på at alle de resterende 80 billettene som skulle legges ut kl. 22 har blitt revet bort på ett minutt. Dette er tross alt ikke helt Birken...
Tipper de har åpnet salg uten å gjøre billettene tilgjengelige. Hvis jeg ikke får kjøpt min billett i løpet av kvelden, kommer jeg til å stå utenfor døra ved Kanonhallen å grine helt til de slipper meg inn...
 
Takk! Jeg tror systemet sliter litt med å takle såpass mange øltørste folk. Jeg holder meg online og ser/sjekker hva som skjer.
 
15 påmeldingsforsøk, og fortsatt ikke napp. Får vite at det er 18 ledige plasser, men hver gang jeg sender bestilling, er feilmeldingen at "•Det er dessverre ikke flere plasser igjen" (men fortsatt 18 ledige plasser). Jeg legger herved inn en formell protest, og krever reserveplass!
 
Tore B. skrev:
15 påmeldingsforsøk, og fortsatt ikke napp. Får vite at det er 18 ledige plasser, men hver gang jeg sender bestilling, er feilmeldingen at "•Det er dessverre ikke flere plasser igjen" (men fortsatt 18 ledige plasser). Jeg legger herved inn en formell protest, og krever reserveplass!

Stiller meg bak den,har sett det gå nedover med antall ledige plasser, men er ikke mulig å få tak i de.
 
Vi er 3 stykker som skulle bestille billetter til NM Norbrygg 2012 hvorpå jeg skulle skaffe en bill. og han de andre 2.

Grunnet en liten "glitch" under bestilling av billettene så er det kun jeg som sitter igjen med billett.
Jeg ønsker ikke å delta alene og ønsker derfor å bestille helst to billetter eller en hvis det skulle vise seg at noen trekker seg eller om dere skulle ha noen til overs.


Send PM
 
Jeg og kamerat har fått tak i billett, vi er tre i følget. Sistemann er uten billett. Kjøper GJERNE hvis noen er så fulle av kjærlighet for medmennesket at de klarer å separere seg med en.
 
Hos meg står det fortsatt 18 billetter igjen, men det er vel like sannsynlig som ei jomfru på Ibiza :mad:
 
Det ser rett og slett ut til at veldig mange fler enn 80 meldte seg kl 22.00 i kveld. Dette sørget for at systemet vi har valgt å benytte oss av, DNB sitt system 'deltager.no', slet med å få unna alle påmeldte. Men flere av dem som har forsøkt på nytt har fått det til, slik man kan lese lenger opp i tråden.

Det er synd at det ikke er plass til alle som er interessert, men på den annen side er jeg litt glad for at vi i år unngår fjorårets situasjon der mange troppet opp i kø men aldri kom seg inn.
 
Tilbake
Topp