1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Noe som skjer?

En tråd i 'Nordmøre hjemmebryggerlaug' startet av Bjørnar Tøndel, 23 Apr 2012.

1. Bjørnar Tøndel

Bjørnar Tøndel
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Er det noe aktivitet her? Hvor holder dere til forresten?

2. Kasami

Kasami
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Er vel ikke akkurat delforumet med mest aktivitet.
    Selv er jeg bosatt i Trondheim, men brygginga foregår hjemme i Todalen (Surnadal).

Har det vært noe aktivitet i det heletatt i Nordmøre bryggerlaug?

3. Bjørnar Tøndel

Bjørnar Tøndel
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Til meg er det motsatt, bor nå på sunndalsøra, men brygger stort sett i trondheim.

4. Unik74

Unik74
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei Nordmøringer

Jeg kommer fra bygda Rindal og leter for tiden etter nordmørske tradisjoner for øl. Kjenner dere til noen som vet noe om humler og humlestammer eller om museene i området har peil? Jeg har forsøkt Rindal Bygdemuseum men uten hell.

Hva med de på Arboretet i Todalen? Eller andre? Kom gjerne med tips.

5. Kasami

Kasami
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg tviler på at Arboretet har noe, men jeg tenkte å spørre om de har greie på det neste gang jeg er innom.

Det er naturlig humle rundt omkring, men jeg er såpass fersk at jeg ikke har brygget med de, eller funnet ut noe om bryggeegenskapene deres.
    Selv har jeg Cascade og Northern brewer som skal plantes ut i sommer, men de er jo ikke akkurat lokale. :)

Si gjerne fra om du finner ut noe, jeg har lyst til å prøve litt lokal humle etter hvert.

Del denne siden