1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Norbrygg trenger frivillige til å hjelpe til under NM

En tråd i 'Styret informerer' startet av Riis'en, 20 Mar 2012.

1. Riis'en

Riis'en
    Expand Collapse
    Dommer

For å arrangere et stadig større og bedre NM i Hjemmebrygging trenger vi frivillige til å hjelpe til med alt fra vakthold i døra til stemmetelling.
    Hvis du har lyst til å være med å bidra kan jeg tilby gratis inngang og i tilleg 500,- kr. for å ta noen vakter ila. kvelden.

Vaktene vil bli fordel slik at alle har mulighet til å få smakt en del øl og generellt kose seg i tillegg til å gjøre varierte oppgaver.
    Send meg en PM så fort som mulig så jeg kan komme med vidre informasjon.

Hilsen Andreas
    - Arrangementsansvarlig

2. Ptrckschndr

Ptrckschndr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Denne skulle vært til PM ja..

3. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg foreslår du sender ham en PM også. :) PM til Andreas: http://norbrygg.no/forum/index.php?action=pm;sa=send;u=235

4. Ptrckschndr

Ptrckschndr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Når får man vite om man skal jobbe eller ei? Vært greit å skaffet seg et sted å sove osv om man skal til oslo til helgen =)

5. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Andreas Riis (andreas@norbrygg.no) er arrangementsansvarlig, og Lasse Lundin (lasse.lundin@norbrygg.no) er etter det jeg vet mannen som syr sammen arbeidsskjema.

6. Riis'en

Riis'en
    Expand Collapse
    Dommer

Da har vi fyllt opp behovet for frivillige.. Tror ikke dette kommer til å være den værste jobbkvelden dere har hatt så langt.  :ilike:

7. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tusen takk til alle frivillige som stilte. Det var en ren fornøyelse å ha med dere å gjøre, da dere viste stor innsats, handlekraft og kvalitet i det dere gjorde! Uten dere hadde det ikke vært noe NM i hjemmebrygging.

:amen:

Del denne siden