Daggis
Norbrygg-medlem
Du sa det der mye penere enn jeg var fristet til å skrive.Rompe og agurk og forventning om umami. De dommerkursene må være noe for seg sjøl.
Du sa det der mye penere enn jeg var fristet til å skrive.Rompe og agurk og forventning om umami. De dommerkursene må være noe for seg sjøl.
Juleøl med raudkål og erter...
Hva slags øl/hvilken klasse er dette, om jeg får lov til å spørre?Ikke meningen å henge ut noen, men kan noen fortelle meg hva det står her? Første ordet?
Vis vedlegget 54182
Det er en av mine eksperimenter, en gueuze som er tilsatt agurk. Smaker som sylteagurk.Hva slags øl/hvilken klasse er dette, om jeg får lov til å spørre?
Det setter ting litt i perspektiv.Det er en av mine eksperimenter, en gueuze som er tilsatt agurk. Smaker som sylteagurk.
Er scanneren skremt til live igjen?To bunker med dommerskjemaer mangler i klassen "hveteøl, syrlig øl og tradisjonsbrygg". Scanneren på kontoret syntes dette var en flott dag å streike.
I fjor fikk jeg kommentar om at ene ølet smakte urinalkake, så usikker på om rompe og agurk er en oppgradering eller ikke..Det setter ting litt i perspektiv.
Joking aside - Lompe og agurk, aroma som fra en pølsekiosk hørtes mer riktig ut.
Men hvis du sammenlikner måten dommeren skriver "K", "L" og "R" på, begynner første ordet 100% med R. Altså hverken "Kompe" eller "Lompe".
Altså, urinalkake er vel aldri positivt. Rompe og agurk kan muligens være stas, litt avhengig av personlige preferanser? Jeg tror du retter seg inn mot et nisjemarked.I fjor fikk jeg kommentar om at ene ølet smakte urinalkake, så usikker på om rompe og agurk er en oppgradering eller ikke..
Nå skal det for så vidt nevnes at urinalkaka var en internasjonal lager som endte på en andreplass i klassenAltså, urinalkake er vel aldri positivt. Rompe og agurk kan muligens være stas, litt avhengig av personlige preferanser? Jeg tror du retter seg inn mot et nisjemarked.
Men nå har min lille private scanner drevet med streikebryteri, og alle skjemaene i klasse F er scannet.Det er jo ikke noe vits i å streike når man ikke blir savna. Klok scanner.
Jepp. Og de kommer i kveld.Så, siden alle juleølene kom videre, så er det bare mørk ale igjen?
Det skal de være, med unntak av klassisk norsk juleøl, men det er mange lister så noe kan ha feilet. Send mail til nm@norbrygg.no med deltagernummer, så kikker vi på det.Er alle bedømmelsene lagt ut? Finner ikke mitt eget deltagernr.