Ny bryggekjele/bryggemaskin

Er på jakt etter bryggekjele jeg kan styre med wifi. Håpet å finne en kjele (30L) som ikke er for dyr - helst under 10k.

Hvorfor wifi:
- Da kan den forvarme meskevannet mens jeg er på jobb (slutter til ulik tid hver dag og kan dermed ikke stille timer dagen før).
- Kunne reise vekk mens jeg mesker (men fortsatt følge med på temperatur - for så å øke temp til 78C mens jeg er borte).

Finnes dette på markedet?
Har vurdert Grainfather G30 - men ettersom jeg forstår, så kan du ikke "skrue den på" og endre temperatur gjennom wifi?

Takk på forhånd.
 
Det er dessverre korrekt at Grainfather G30 ikke har Wifi. Den har kun Bluetooth. Jeg vil si det er et ganske lite problem, siden jeg uansett ikke vil anbefale at mesking etc. gjøres uten tilsyn.
 
Er med på den! Men som du nok forstår, det er en kabal som skal gå opp når det kommer til tidsbruk xD
 
Clas Ohlson har Wi-Fi styrte kontakter du kan slå på/av med en app på telefonen. Da kan du ihvertfall starte varming av meskevann på hvilken som helst bryggemaskin.
 
Clas Ohlson har Wi-Fi styrte kontakter du kan slå på/av med en app på telefonen. Da kan du ihvertfall starte varming av meskevann på hvilken som helst bryggemaskin.
Er det noen maskiner som starter der de slapp om strømmen går, og kommer tilbake igjen? Speidel vil bare stå og vente.
 
Clas Ohlson har Wi-Fi styrte kontakter du kan slå på/av med en app på telefonen. Da kan du ihvertfall starte varming av meskevann på hvilken som helst bryggemaskin.
Kanskje det kan være en god løsning. Optimalt vil jeg da trenge en maskin som faktisk blir slått på om strømmen blir tilkoblet. Er ikke alle som gjør det...
 
Tilbake
Topp