Ny korkemaskin. Hva gjelder.

Så man kan bytte krona på den røde også? Så noen nevnte at kun svart kunne dette. Må teste når jeg kommer hjem.
 
olavgn skrev:
Må nok bestille fra utlandet for å få tak i både krone og korker, men litt stilig med svære flasker er det jo :) Synes å huske noe om at det gikk an å korke champagneflasker også med slike, men skal ikke si for sikkert.
Skal ha hoder og korker i 29mm her på lillestrøm, men desverre ikke fått lagt dette ut i nettbutikken enda.
 
VinOgBar.no skrev:
olavgn skrev:
Må nok bestille fra utlandet for å få tak i både krone og korker, men litt stilig med svære flasker er det jo :) Synes å huske noe om at det gikk an å korke champagneflasker også med slike, men skal ikke si for sikkert.
Skal ha hoder og korker i 29mm her på lillestrøm, men dessverre ikke fått lagt dette ut i nettbutikken enda.

Stilig, spørs om det må hentes etterhvert da:)
 
Kunne skru av hodet på min røde bordmodell. AAARRGH!! Har resirkulert masse KINN-flasker! CURSES!!
 
En god unnskyldning til å kjøpe flere!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Takk for alle innspill. SVART korkemaskin i posten på vei til meg. Sammen med en haug med ting jeg ikke ante at jeg trengte  :skitbra:
 
Odland skrev:
Så man kan bytte krona på den røde også? Så noen nevnte at kun svart kunne dette. Må teste når jeg kommer hjem.

Mener forskjellen på rød og svart er gjengene.. innvendige på svart og utvendige på rød..
 
Nei desverre, ikke enda.
Ser leverandøren ikke leverer ekstra til disse, men håper tiden strekker til å besøke produsenten i år.
Vi kan sikkert "fikse" noe slik at vi kan bytte din inn i en sort en  når vi får inn en ny runde kapselmaskiner, om ca 3-4 uker.
 
Tilbake
Topp