Ny SB i 2015

Såpass? Var det mye veske eller bare fuktige fingre etc som kom borti?
Har gjæringsbøttene stående på gulvet under Speidel, og når man åpner kranen plasker det i en uryddig stråle. Noe som er flott før gjæring starter.
Innimellom kommer det en slenger fra strålen som lander på displayet, og hvis den treffer "manual" så åpnes manual menyen og deretter pump.

ps. Det er ikke splashback fra bøtta
 
Innimellom kommer det en slenger fra strålen som lander på displayet, og hvis den treffer "manual" så åpnes manual menyen og deretter pump.

Her tar Speidel tydelegvis automatiseringa til eit nytt nivå! :)

At det er pumpa som startar er vel ikkje det beste - det hjelper neppe på mengden trub i gjæringskaret. Koble den frå straumtilførselen hjelper vel.
 
Ser ut som kranen er oppdatert (fikk speidel i oktober)
F.eks. Kan plasthylsen nå ikke vri seg, relativt enkel å skru fra hverandre (ca 10 sek på første forsøk). Ser det er lett for at "vridekranen" som brukes for å åpne/lukke vil begrense "gammelmannstrålen" om den ikke settes skikkelig på plass, hoss meg var den ikke det.

Følger råd fra Odland fremover og vil rengjøre og inspisere ved gjevne mellomrom.

Hvor lurt er det egentlig å skru krana av og på "støtt og stadig"? Er det ikke fare for at gjengene slites/ødelegges over tid? Mener det omtaltes som "kaldsveis", men her er jeg ingen ekspert. Er det her gjengeteip kommer inn i bildet kanskje, og beskytter for det?
 
Kvifor skal ein skru av krana i det heile tatt?

Når den kokar ein time eller meir så vil vel storparten av kranen har 100 grader eller iallefall nær 100 grader. Om ein vil sikra set at ein ikkje har noko som lagar problem når ein skal tappa så kan ein tappa eit par liter gjennom kranen medan det kokar (og ha det attende i kjelen). SÅ sprayar ein den ytste delen med ferdigblanda star-san og skal ein ta han heilt ut kan ein f.eks. ha ein aluminiumsfolie med star-san på som ein dekkjer over kranopninga til kokinga er ferdig. Eg vil sjå dei basilluskane som overlever det.

Det er litt hysteri enkelte gonger når det kjem til frykta for infeksjonar - folk demonterar kranar på meskekjelar - der er ikkje her infeksjonar oppstår og det som eventuelt er av basilluskar og slikt her vil daua når vørteren vert kokt.
 
Kvifor skal ein skru av krana i det heile tatt?

Når den kokar ein time eller meir så vil vel storparten av kranen har 100 grader eller iallefall nær 100 grader. Om ein vil sikra set at ein ikkje har noko som lagar problem når ein skal tappa så kan ein tappa eit par liter gjennom kranen medan det kokar (og ha det attende i kjelen). SÅ sprayar ein den ytste delen med ferdigblanda star-san og skal ein ta han heilt ut kan ein f.eks. ha ein aluminiumsfolie med star-san på som ein dekkjer over kranopninga til kokinga er ferdig. Eg vil sjå dei basilluskane som overlever det.

Det er litt hysteri enkelte gonger når det kjem til frykta for infeksjonar - folk demonterar kranar på meskekjelar - der er ikkje her infeksjonar oppstår og det som eventuelt er av basilluskar og slikt her vil daua når vørteren vert kokt.

Det er slik du beskriver jeg alltid har gjort det selv. Jeg var i grunn mer nysgjerrig, på "generelt grunnlag", om ikke det å ta av og på en kran kan skade gjenger både i speidel og selve kranen på sikt? Og om gjengeteipens funksjon bare er for å tette eventuelle lekasjer, eller om den beskytter gjenger mot slitasje dersom man monterer av og på med jevne mellomrom.
 
Det har du jammensanten rett i! Sånn går det når ein behandlar ordet "andre" som "alle andre" i staden for "nokre eller mange andre".

På den andre sida kan ein jo diskutera om det då kanskje burde stå nokre eller mange andre og ikkje berre andre. Men eg er no berre ein enkel mann frå strilelandet som ikkje har embetseksamen i språk og filosofi eller for den saks skuld juss. Og marknadsføring er vel kunsten å bruka språket på ein slik måte at ein skapar eit inntrykk av eit produkt det kanskje ikkje er 100% grunnlag for. Ein får jo berre bøya seg i støvet for at ein vart godt lurt her.

Det er no litt bort frå temaet SB2015 dette - men eg syntes kanskje at det var litt interessant at Bryggeland (med mi tyding av ordet andre) antyder at Grainfather har høgare kvalitet enn Speidel Braumeister. Isåfall er det jo rart at Bryggselv ser ut til å ha slutta å levera Grainfather.

Ellers kunne det no ha vore interessant å ha fått meir statistisk kjøtt på beinet om SB 2015 - då tenkjer eg på om dei problema som har vore rapportert har vore vanlege eller sjeldne? og om alt er i skjønnaste orden no om dagen?
 
Det er no litt bort frå temaet SB2015 dette - men eg syntes kanskje at det var litt interessant at Bryggeland (med mi tyding av ordet andre) antyder at Grainfather har høgare kvalitet enn Speidel Braumeister. Isåfall er det jo rart at Bryggselv ser ut til å ha slutta å levera Grainfather. ?


Vil påstå at kvaliteten på GF ligger over de andre i sin prisklasse, men å sammenligne det med speidel som koster 3x så mye blir jo merkelig.

Brygg selv solgte da grainfather de sist jeg var innom, og det er ikke veldig lenge siden.

Sent fra min E6653 via Tapatalk
 
Byttet kran hurtikoblinger overalt og motstrømskjøler under bryggeren. Men er det mulig å kjøre data rett fra bsmith inn via kabel om man inke har wifi dongel? Og oppdatering av firmware?
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    143,3 KB · Sett: 45
Svar fra SB service 21.10.2015 - it is made mainly for monitoring, to start and stop the process. The further features are following... It will be a website based solution for the beginning - not a native app. This maybe later
 
Tilbake
Topp