Ganske sikker på eg fylte PCen med virus pga alle dei kule "skinsa" eg lasta ned frå Napster
Hehe! laste ned skins fra en tredjepart? why? Det meste lå jo hos winamp
Ganske sikker på eg fylte PCen med virus pga alle dei kule "skinsa" eg lasta ned frå Napster
Ja, det gjorde kanskje det. Husker ikkje, begynn å bli ei stund sida. Good timesHehe! laste ned skins fra en tredjepart? why? Det meste lå jo hos winamp
Jeg har gått fra Speidel-kar til Allrounder med spunding-ventil. Det er min nye favoritt. Enkel å ha med å gjøre sammenlignet med Fermzillaen med bunnventil, samtidig som du kan ha fullstendig oksygenfri håndtering fra endt gjæring, gjennom coldcrash og til overføring til fat.
Er det noen forskjell på all-rounderen og snub nose?
All Rounder har større åpning for vask og rund bunn. Snub Nose er gamle Fermentasaurus med mindre lokk uten åpning i bunn til ventil mikk makk (som hadde for liten åpning uansett til å være nyttig)
Min gamle Fermentasaurus er bygget om til Snub Nose + 1.5” triclamp vaskeport i bunn
Vis vedlegget 45995
Med trykksatt kar og "ubåt" er ikke det noe stort savn for meg.
Ubåt? Ligger det en løsning like under overflaten her?
Ja, det er en flotør med slange som tapper fra topp.
Har fermzilla med bunnventil. Denne er nå satt vekk til fordel for allrounderen. MYE enklere i bruk, spesielt renhold. Går greit å flaske med feks en mottrykksfyller. Har også en polsinelli 35l, et meget godt gjæringskar. Bare pass på å få rengjort det skikkelig, feks med trinatriumfosfat, før bruk Jeg måtte helle ut etpar batcher etter kun bruk av pbw.
Det kan løftes i festene til skruene til lokket. En klar fordel å kunne løfte og bære 25-30 kg og at det ikke skal flyttes så langt. Det fungerer ihvertfall bos meg, men jeg flytter ikke karene så langt, maks fra et rom til et annet.Hva med håndtering av polsinelli'en når den ikke har håndtak?