Einar Michelsen
Norbrygg-medlem
Einar, da. Gjør dagens gladsak tilgjengelig også for oss uten Facebook.
Dere kan sikkert komme med forslag til ølstiler her på forumet også.
Tenkte dette måtte være dråpen som fikk deg til å vippe over til å brygge HELT ferdige ølsett.Det tok gudhjelpemeg litt tid før jeg kjente lukta av rotte. Men antioksidantene var dråpen.
Og du med ditt trøblete vann må det jo være hæppi dais ;-)Det tok gudhjelpemeg litt tid før jeg kjente lukta av rotte. Men antioksidantene var dråpen.
Og du med ditt trøblete vann må det jo være hæppi dais ;-)
Sent via Tapatalk
Trur faktisk eg skal prøve antioksidant i neste humleøl. Aprilspøk eller ei. Askorbinsyre (vitamin C) har jo effekt på andre matvarer.Det tok gudhjelpemeg litt tid før jeg kjente lukta av rotte. Men antioksidantene var dråpen.
Å nei, da. Jeg rakk å tenke "ikke faen om jeg kjøper det der" før jeg skjønte spøken.
Det skumle er at det antakelig ville være et marked for dette. Folk kjøper jo vann på flaske for å drikke - i stedet for å tappe det samme vannet fra krana.
Kildevann er jo ikke det samme som overflatevannet vi har i krana da Finn , du vet vel at vann ikke er vann i forhold til brygging. Men du kan jo bygge ditt eget vann utav det som kommer ut av krana. Farris har jo helt sinnsyke mengder med salter feks. Og det kjennes... Tamt kranvann er IKKE det samme.
Jeg får jo ikke kullsyreholdig vann ut av krana, så Farris blir det ikke - uansett. Men vanlig vann er det jeg snakker om. Og vannet mitt er garantert minst like godt som det "kildevannet" som selges på flaske.