Gikk litt fort i svingene der:)
K Kenneth Hilstan Haave 21 Jul 2016 #22 kamp å stri brygg skrev: Gikk litt fort i svingene der Klikk for å utvide... Hmmm... Hva mener du med det?
kamp å stri brygg skrev: Gikk litt fort i svingene der Klikk for å utvide... Hmmm... Hva mener du med det?
K Kenneth Hilstan Haave 21 Jul 2016 #23 kamp å stri brygg skrev: Mål igjen etter du har kokt du har vel nå målt pre boil gravity Klikk for å utvide... Men vil ikke OG stige litt etter kok?
kamp å stri brygg skrev: Mål igjen etter du har kokt du har vel nå målt pre boil gravity Klikk for å utvide... Men vil ikke OG stige litt etter kok?
K Kenneth Hilstan Haave 21 Jul 2016 #25 kamp å stri brygg skrev: Akkurat det jeg mente gikk litt fort i svingene å svarte feil Klikk for å utvide... Haha jaja det blir det det blir. Trodde det var 2 forskjellige som svarte
kamp å stri brygg skrev: Akkurat det jeg mente gikk litt fort i svingene å svarte feil Klikk for å utvide... Haha jaja det blir det det blir. Trodde det var 2 forskjellige som svarte
msevland NMKomiteen Sentralstyre 21 Jul 2016 #27 Det er meget lett å få feilmåling før du har fått skikkelig kok. Mål igjen...
K Kenneth Hilstan Haave 21 Jul 2016 #28 msevland skrev: Det er meget lett å få feilmåling før du har fått skikkelig kok. Mål igjen... Klikk for å utvide... Will do! Takk for svar
msevland skrev: Det er meget lett å få feilmåling før du har fått skikkelig kok. Mål igjen... Klikk for å utvide... Will do! Takk for svar
K Kenneth Hilstan Haave 21 Jul 2016 #29 Fantastisk forum med fantastiske bryggefolk! Jeg melder inn som medlem her og nå!