Om øl i mediene

Skal tydeligvis fortsette å distribuere i Europa, og enkelte øl skal fremdeles bygges der. Det som er irriterende er at jeg ikke fikk surra meg ned dit før de stengte. Nuvel, blir BrewDog beer garden i stedet da [emoji6][emoji1303][emoji482]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Skal tydeligvis fortsette å distribuere i Europa, og enkelte øl skal fremdeles bygges der. Det som er irriterende er at jeg ikke fikk surra meg ned dit før de stengte. Nuvel, blir BrewDog beer garden i stedet da [emoji6][emoji1303][emoji482]


Sent from my iPhone using Tapatalk

356924689902a5a1dbac841c57f1d9fe.jpg



[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Stone legger inn årene i Berlin og selger til BrewDog.

Farewell Stone Brewing Berlin: Too Big, Too Bold, Too Soon

Det er da en absurd ide å dra til Tyskland for å drikke amerikansk øl!

"We created an international beer destination in Bierland. The Stone Brewing World Bistro & Gardens - Berlin was named the “Top Beer & Food Destination in Germany.”

Nei; dra til Bamberg og sett deg inn på kneipa til Fässla - lokalt brygeri - om du vil ha øl og mat du ikke får i Norge. Eller en mengde andre steder jeg ikke har vært, selvfølgelig.

Dette minner meg litt om det som alltid skjedde den gang jeg fremdeles var aktiv som - bl.a. - historielærer i den videregående skolen. Vi dro en tur til Praha hver vår med 3.klassingene, og hva var det første elevene gjorde når vi ankom? Jo, de lokaliserte nærmeste McDonald's:eek::(.
 
Sist redigert:
Jeg ser den, og innrømmer gjerne litt usaklighet. Men jeg kikka på den teksten; jeg fikk mildt sagt lite lyst på øl fra Stone, for å si det sånn.
 
Du må til Systembolaget for å finne NØ Highland Diet. De har visstnok kjøpt opp hele batchen, men NØ skal brygge en ny batch.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp