loebrygg
Norbrygg-medlem
Det skal ikke mange varmegradene til før vi monterer oss i solveggen med en pils her!
Så lenge det ikke blir regn og slapsete mars vær så, da jeg vil jeg heller ha snø eller stabil kulde og sol
Det skal ikke mange varmegradene til før vi monterer oss i solveggen med en pils her!
Det er ikke mer enn 4 dager siden jeg satt i solveggen med en utepils. Termometeret viste da minus 15, men innrømmer lett at pluss 15 er mer i min gate.Det skal ikke mange varmegradene til før vi monterer oss i solveggen med en pils her!
Det der hører vel hjemme i samme gate som isbadingDet er ikke mer enn 4 dager siden jeg satt i solveggen med en utepils. Termometeret viste da minus 15, men innrømmer lett at pluss 15 er mer i min gate.
Helt enig. Det har jo vært så fint med stabile kuldegrader og tipp topp skiføre i 2026. ( På østlandet )Så lenge det ikke blir regn og slapsete mars vær så, da jeg vil jeg heller ha snø eller stabil kulde og sol
Helt enig. Det har jo vært så fint med stabile kuldegrader og tipp topp skiføre i 2026. ( På østlandet )
Var vel ennå tidligere ute.... Lørdag 21., sol fra skyfri himmel og +17 i lekroken i sørveggen. Måtte jo bare tappe meg en utepils daDet er ikke mer enn 4 dager siden jeg satt i solveggen med en utepils. Termometeret viste da minus 15, men innrømmer lett at pluss 15 er mer i min gate.
Så lenge det faktisk har tenkt å bli vår er det greit for meg, og det ser det nesten ut som nå. Meldt stabilt med plussgrader framover, fugla synger, bjørka og syrinen har knopper med grønnskjær og mars er like om hjørnet.Ja, jeg like ofte å høre på regnet, men nå er det vondt å høre på all den fine snøen som regner vekk![]()
- og da raser snøen fra taket og ned på verandaen i annenetasjen her, så i dag har det vært ei god måkeøkt. Tåke og grått - utepilsen virker litt fjern akkurat nåVåren kommer, regn skal falle over snø som har falt...Vis vedlegget 76738
Handler visst ikke om noe som har med brygging å gjøre
Nei, de skulle hente ekspertise fra Mack!Handler visst ikke om noe som har med brygging å gjøre.
Jeg har til gode å smake et øl fra Mack som jeg ikke har helt ut.Nei, de skulle hente ekspertise fra Mack!![]()
Den "grønne" pilsen, juleølet og dobbelbocken er ganske greie.Jeg har til gode å smake et øl fra Mack som jeg ikke har helt ut.
Jeg husker et godt butikk-juleølJeg har til gode å smake et øl fra Mack som jeg ikke har helt ut.
Mitt inntrykk av Mack er at de lager en skikkelig begredelig industripils, og så drypper de noen dråper av ymse essenser i det og selger det som forskjellige øltyper. Alt jeg har smakt har den samme jævlige grunnsmaken, og bare det fjerneste hint av en smak som hører til øltypen på etiketten. Nei takk!
Jeg er i utgangspunktet uinteressert i pils og tolkninger av IPA/Pale ale osv fra "industripils-bryggeriene", så jeg kjøper ikke noe av det der. Da nyter jeg heller en nydelig Solo SuperLiker ikke isbjørn eller Arctic, hvor jeg får et metallisk preg. Men som sagt synes jeg den grønne var ok. De har/ hadde også en tjekker jeg minnes var grei.
Det sagt hadde jeg i mange år et negativt inntrykk av Grans, men det har snudd de siste årene.