Ønsker

Sundbytunet er en bra sommeraktivitet. :godtoel: :samenvol: :skaal2:
 
Yup!

Har også notért meg ønske om "Enke-treff".  Er i avslutningen på en nesten småhektisk periode nå; men håper å kunne komme tilbake med noe konstruktivt rundt dette om ikke så lenge....  OK?

MM
 
Enketreff.. Ja - min kjære har også lagt ned krav om å få være med å smake på øllet vårt. Dette kan vel kanskje kombineres med en sommerfest - som vi også har snakket om. Men tiden flyr fryktelig fort, og nå begynner jo ferien for en og annen. Kanskje legge opp til sensommerfest istedet? gjerne etter bryllupet vårt i midten av august...

Sundbytunet må vi jo få besøkt etter hvert, det hadde vært stas.

Det er jo rimelig stor erfaringsforskjell på medlemmene, så jeg vei ikke om alle er like interesserte - men litt "oppgaver" for å lære forskjeller. Alle setter samme øllet, men bruker forskjellig gjær for eksempel - så kan vi komme sammen og sammenligne.

En eller annen form for bryggelaugmesterskap? Litt usikker på det, noen har jo dratt avgårde med nm-titler og greier; jeg er vel ikke helt der ennå..

Jeg har forøvrig fått en uformell forespørsel om vi har lyst til å vise oss frem i forbindelse med at det skal være åpen gård på en gård rett ved siden av Hellerudsletta - husker ikke navnet akkurat nå, de skal ha fokus på alt man kan bruke korn til - og de har lyst til å at noen kan komme å brygge litt. Er dette noe som vi har lyst til? Mener at det var i begynnelsen av september en gang.

Gjærdeling?

Ups, nå sa det "dunk" på soverommet. Må fyke...

[Edit: hun hadde bare kastet babycallen i gulvet, og var strålende fornøyd med det..]
 
For min del syns jeg det er helt greit og ikke ha med kjærringa på alt man gjør, er moro og dra ut med "gutta" iblant også... Sundbytunet høres moro ut :biersmile:

Sommerfest må vi vel få til, derfor vi brygget øl jo :skitbra: Jeg skal i bryllup i August en gang jeg og men lager vel ett slikt flott skjema som før? John P? Evt hvor..
Hadde håpet det var mulig og få blitt med noen og lage øl, slik at jeg kan lære meg dette sjøl og derfor slipper og voldta polet hver fredag :fyflate:
 
Enke fest, Nrbl mesterskap, sundbytunet, Sommerfest, brygging. Her er det mye å ta tak i. Helt topp!
 
Apropo gjærdeling, så kan vi kansje åpne en egen gjærdelings tråd, hvor folk som brygger og ikke trenger gjærkaka, kan skrive hva de har?
 
Hei kom plutselig på at lørdag 30 juni er jeg alene hjemme. Da kan vi ha en sommer/brygge fest hos meg. Har stor terrasse med masse plass til utstyr og plass til overnatting om noen trenger det. Vi kan brygge både lørdag og søndag. Kort varsel som vanlig, men er det stemning for dette så drar vi det i gang.
 
Ja alle som har mulighet til å komme er velkommen. Men nå må jeg dra på en båt tur er tilbake i morgen.
 
Jeg har også ferie da, drar onsdag til uken. Dere får kose dere uten meg, uten at jeg kan forstå hvordan dere ska klare det!  ;)
 
Ja jeg kan fkse det. De fleste i bryggeklubben leser nok denne tråden også. :yes:
 
Tilbake
Topp