• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

ønskes: herms og platekjøler/motstrømskjøler

Jeg har tenkt på å bygge meg herms, men kan jo like godt kjøpe en brukt om noen har noe til overs.

Jeg trenger også en større/mer effektiv kjøler. Jeg har nå en 10-12platers sak fra bryggeland, men trenger noe større både mtp kjøle-evne og flow rate...
 
Har en herms med 6mm ID du kan få billig av meg og 1/2" koblinger. Lekker den (noe jeg ikke tror) så værsågod.

Edit: uten element. Gratis mao. Laget 1" hull for standard camco element, i toppen.
 
ok, kult! Jeg har ikke tenkt til å gjøre steg-mesk med det første, så den bør funke fint!

skal du inn til Oslo med det første? Jeg er i byen frem til torsdag :)
 
onsdag morgen, skal med resten av folket ned til slottsfjell. evt så legger jeg den igjen på pulten til didrik. Du fikk med deg at det er uten varmeelement?
 
ok, da kan jeg enten møte deg onsdag morgen, eller plukke den opp der :) Er det da kun en coil med NPT-koblinger, eller er den bygget inn i noe? Varme-elementer finnes i vannkokere, ikke noe problem :)
 
Coil i en IKEA dassbørste-holder i semi-bling faktor. Ifølge specs så skal den tåle tempen no prob, men har ikke testet den.

halvtomms npt ja
 
Tilbake
Topp