• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes kjøpt: Camco 3,5 kW ULWD element

Et av elementene på bryggeriet er gåent, og vi kan trenge et nytt snarest mulig. Noen som har et Camco 3,5kW Ultra Low-Watt Density-element liggende?
 
Hadde håpet å slippe å bestille fra Amazon, de er så sykt dyre på shipping and handling. Noen som har et liggende og støve?
 
I shipping og handeling er det inkludert den norske momsen og gebyr. Jeg kjøpte 2 og da ble det ikke så ille. Jeg har lenge sett etter akkurat det elementet på nett, men fant det bare der jeg har linket til
 
Ja, jeg har også lett andre steder uten å finne, så må vel bite i det sure eplet. Shitty garanti på Amazon, har det gått mer enn 30 dager har du ingenting du skulle ha sagt selv om det bare plutselig slutter å virke...
 
Vi veit ikke. Såvidt jeg veit var det dekket av vann og alt var i orden. Kan jo aldri vite at det er elementet som er gåent, men jeg har mål spenninga mellom kontaktpunktene på selve elementet, og der er det i orden, så jeg har ingen annen forklaring.

Disse elementene skal ifølge produsenten tåle tørrkjøring, og det andre elementet som sto i samme høyde ble uansett ikke ødelagt, så jeg tror ikke det kan være det...
 
Tilbake
Topp