Oslomesterskapet 2015

Det er nok noe snadder vegetarisk tilbehør, men egne komplette vegetarretter blir det nok ikke.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Er det noe greit sted i nærheten der en kan parkere bil over natta til søndag? Og hvordan er reglementet på røyking i år? Jeg er så fin på det selv, men har en venn med astma som har lyst til å være med.
 
Det er mange fine gateparkeringsplasser i området. Det pleier å løse seg greit.
Det er ikke lov å røyke inne under OM, og jeg kommer til å grensesettende de som glemmer seg bort.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Har en venn som har lyst til å komme, men eneste muligheten er å møte opp i morgen mellom 18-19? og lørdag klokken 11, burde funnet muligheten til å kunne betale online. Pes å komme seg ned for å kjøpe billetter
 
Sist redigert:
Har gledet meg som en unge til julaften til imorgen, men nytt utstyr og dårlig tid har resultert i en pilsner som ble, vel, interessant... Er det mulig å møte opp med en femhundrings isteden for fat imorgen (tror ikke jeg rekker å stikke innom i dag for å kjøpe billetter). Gjettekonkurrense i hva som gikk gærnt er jo også en mulighet :)
 
Bård.
Må vite om jeg får plass til et lite kjøleskap og en benkeplate på 120cm
Er det mulighet for strøm?
 
Du Bård?
Har nok blitt litt treig i nøtta på mine eldre dager. Kan du gi et mest mulig presist tidsskjema?

Dørene åpner i fem-sekstida, var det ikke noe sånt?
 
Du Bård?
Har nok blitt litt treig i nøtta på mine eldre dager. Kan du gi et mest mulig presist tidsskjema?

Dørene åpner i fire-fem-sekstida, var det ikke noe sånt?
 
Jeg har dessverre ikke mulighet til å måle alkohol i øl allikevel. Pga en misforståelse er instrumentet lånt ut til en kunde. Beklager dette.
 
Takk for en fantastisk kveld i går,, tappetårnet mitt var søkk borte når vi skulle dra, det er en metalldings med en Perlic kran, det er festet et laminert ark på den hvor det bl.a står Dau Gamp.. Noen som har sett det !
Ring meg gjerne på 971 42 175.
 
Ja den sto lett synlig på et av bordene ute da vi rydda i går kveld. Fikk reddet den inn på verkstedet.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Og alle sammen, deltagere og billettkjøpere: tusen takk for en fantastisk kveld. Takk for all den herlig stemningen, alle de store feite smilene, takk for utrolig mye godt øl. Nok en gang var det veldig høyt nivå på deltakerølene.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Og så en liten bønn: et par av deltakerene lovet å ta bilder for meg og legge dem ut her. Håper inderlig at de som ikke kunne være med i år får smake litt på stemningen.

I tillegg hadde nok vinnerne også satt pris på oppmerksomheten. :)
 
Håjt!

Tusen takk til alle i GSF for et igjen fantastisk gjenomført mesterskap, stemning og mat +++ overgår det meste.
Takk til alle som satte pris på mitt øl, det var jo mye drekkbart der i går¨.

Vil også presisere, maten som ble servert smakte fortreffelig, rett og slett fantastisk!

Neste år...
 
Tusen takk for en kjempekveld med god stemning og veeeldig god mat , all kred til kokken & mannskap.

Next year...... I`l be back !!

Skål :)
 
Tilbake
Topp