Øvre Romerike/Jessheim

Hei!

Hvor mange bryggere/lag er det i området? Er det noen interesse for å organisere et laug her oppe på Øvre?

Vi er to stykker som på sikt kunne tenke oss å finne et lokale til leie som kan disponeres av flere.

Kanskje vil det også la seg gjøre å ha et spleiselag på utstyr og råvarer etterhvert?

I det minste er det alltid ålreit å kunne møtes for å dele erfaringer.

Jo flere vi er sammen...  :biersmile:
 
Hei.
Jeg er litt usikker på hvor mange det er i Jessheim området, jeg vet om ca 10 stk. Av disse er det halvparten som er medlem av NRBL, det er også vi som tar det mest seriøst.
Du/dere er hjertelig velkommene hos oss når dere måtte ønske, sommer/vinter fest, fellesbrygg, konkurranser, masser av kunnskap etc
Så du skrev en post om Speidel, hvordan det brygges på denne osv. Når vi brygger hos meg pleier en kompis også og ta med sin Speidel 50, dere kan selvfølgelig bli med oss :) så vidt jeg vet så kan jeg kaste stein på huset ditt hvis jeg tar i litt, så vi bor ikke langt unna hverandre.
 
Ja, jeg lurer på hvor mange som praktisererer brygging i området.
Er fra Nannestad og småpusler litt hjemme med denne forbudte hobbyen. Må vel si at sjefen i huset er *ikke* positivt innstilt på
min nye hobby... :)
 
Sjefen vil aldri like hobbyen, sørg for å brygge når hun er borte for dagen og kvelden - og borte når det skal tappes.
 
Jeg holder til downtown ish jeg og, tror jeg. Iallefall i området hvor det er størst ansamling av hus, er innflytter på litt over første året.

Hvis du hive deg på miniskiene så brygges det IPA i morgen in my humble kjeller.
 
Jeg holder til på Jessheim!
Om det er så interessant å være med å leie et sted tviler jeg litt på, men det sosiale rundt det, absolutt!! :)
 
Tilbake
Topp