Pris på 0,5l brune ølflasker

Har fått pris fra en norsk leverandør på brune 0,5l ølflasker til kr 3,50 pr. stk. + frakt.

Noen som vet om det er en OK pris?
 
Ja, det er en OK pris. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det er en meget bra pris, dersom det inkluderer alt av avgifter.
 
steinhu skrev:
Har fått pris fra en norsk leverandør på brune 0,5l ølflasker til kr 3,50 pr. stk. + frakt.

Noen som vet om det er en OK pris?

Hei

Det var en god pris.  er det mulig for andre å kjøpe der..? Hvor er dette?

\\ Knut
 
gustavf skrev:
Ja, det er en OK pris. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det er en meget bra pris, dersom det inkluderer alt av avgifter.

Prisen inkluderer avgift og mva, frakt kommer i tillegg. Prisen er basert på en pall (ca 2000 flasker) så det er jo veldig mye.

Dette er et grossistfirma så de selger bare i forholdsvis store kvanta.
 
Grisebillig! Har samlet sammen flasker fra "gater og streder" og brukt mer enn 3,50 i slipeskiver, kjemikalier og albuefett for for å bli kvitt de gamle etikettene.  Løp og kjøp!  Er det Nøgne Ø flasker eller type Erdinger?
 
steinhu skrev:
gustavf skrev:
Ja, det er en OK pris. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det er en meget bra pris, dersom det inkluderer alt av avgifter.

Prisen inkluderer avgift og mva, frakt kommer i tillegg. Prisen er basert på en pall (ca 2000 flasker) så det er jo veldig mye.

Dette er et grossistfirma så de selger bare i forholdsvis store kvanta.
skulle ikke by på all verdens problemer å dele opp den haugen med kjøpevillige medbryggere her på forumet skulle jeg tro? :)
 
Her er bilder av ølflaskene. Kan også skaffes i 0.33.
 

Vedlegg

  • Ølflaske 0.5.JPG
    17 KB · Sett: 4.763
  • Ølflaske 0.33.JPG
    15,6 KB · Sett: 4.250
Hvis det er stor nok interesse kan jeg snakke med leverandøren til uka så kan jeg se hva jeg kan få til. Kanskje det går an å kjøpe i litt mindre kvanta, event blande en pall med 0.33 og 0.50.

Hvis noen ønsker flasker bare legg inn et svar med antall og størrelse på flaske så får vi se hvor stor interessen er.
 


Dette er Nordic Pack-flasker, ja. Jeg har selv vært med å pakke ut en slik pall som min bror (bildet) kjøpte i fjor. Det er 1.907 flasker på pallen, så vidt jeg husker. 7 etasjer med flasker på en pall. Frakten kom på rundt kr 600,- (Moss-Ski).
Flaskene er nesten like Nøgne Øs, men de er litt grønnere og litt lysere i fargen. Det er flere på forumet her som har kjøpt fra denne pallen, og broren min har fremdeles flere flasker enn han kan sirkulere selv.
 
Young skrev:


Dette er Nordic Pack-flasker, ja. Jeg har selv vært med å pakke ut en slik pall som min bror (bildet) kjøpte i fjor. Det er 1.907 flasker på pallen, så vidt jeg husker. 7 etasjer med flasker på en pall. Frakten kom på rundt kr 600,- (Moss-Ski).
Flaskene er nesten like Nøgne Øs, men de er litt grønnere og litt lysere i fargen. Det er flere på forumet her som har kjøpt fra denne pallen, og broren min har fremdeles flere flasker enn han kan sirkulere selv.

det var fint å høre om noen som har kjøpt de fra før. Regner med at vanlige kapsler passer på disse? Da kan en jo likesågodt kjøpe fra den linken du kom med så slipper en de store volumene :)
 
steinhu skrev:
det var fint å høre om noen som har kjøpt de fra før. Regner med at vanlige kapsler passer på disse? Da kan en jo likesågodt kjøpe fra den linken du kom med så slipper en de store volumene :)

Vi skal ta en opptelling på lageret på søndag, men det skal visstnok være over 1.000 flasker igjen. Nettsiden tilbyr bare PayPal-betaling, men vi kan godt ta kontant ved levering. Send evt PM. Vi skal også på hjemmebryggerdagene på Nøgne Ø, så det vil være mulig å forhåndsbestille alle produktene på brygg.no for de som skal til Rygene.
Ja, disse går fint med vanlige crown caps.
 
3,50 per flaske?

Jøss! Og jeg som sikkert har dumpet over 100000 brune halvliter flasker til glassgjenvinning! Uten å vite det har jeg dumpet for store verdier.
 
M.H.S skrev:
Er det fortsatt mulig å kjøpe noen av disse flaskene?

Vi har dessverre kun til eget forbruk nå, men Nordic Pack selger jo disse flaskene fremdeles. Det går an å gå sammen om en pall...
 
Tilbake
Topp