Prosjekt barrique

Av og til får man overraskelser som topper det meste, og dette var en av årets beste! Tusen takk!
db1b8219f40c271bb63d3dd48ec73764.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da begynner det å dra seg til. Nå er det en del herfra også som er klar for koordinert, landsdekkende smaking. :)
 
Det er noe som heter ‘som et barn i godtebutikken’
Det er helt sikkert noe som kan kalles ‘som en voksen på polet’, men her snakker vi ‘som en nyfrelst på postkontoret’ :)
59133833da749cb0ca5199a39f7f512d.jpg
 
Da er vi sånn omtrent fulltallige til morgendagens koordinerte, landsdekkende ølsmaking. Vi burde ha med oss folk fra ihvertfall Steinkjer i nord til Oslo i sør, og kanskje noen utafor den aksen også.

Jeg aner ikke når disse julekalenderfolka har tenkt å drikke sitt øl, men vi her kan jo forsøke å koordinere. Jeg får ikke starta så tidlig, men er tilbake igjen i hus til klokka åtte. Hvordan lyder det for folk?

Et lite tips angående temperatur, disse gjør seg best litt temperert. Jeg liker dem rundt 12 grader, men ville heller drukket det romtemperert enn kjøleskapskaldt, så om det er mulig, sett flaska ut av kjøleskapet i god tid.
 
Da er vi sånn omtrent fulltallige til morgendagens koordinerte, landsdekkende ølsmaking. Vi burde ha med oss folk fra ihvertfall Steinkjer i nord til Oslo i sør, og kanskje noen utafor den aksen også.

Jeg aner ikke når disse julekalenderfolka har tenkt å drikke sitt øl, men vi her kan jo forsøke å koordinere. Jeg får ikke starta så tidlig, men er tilbake igjen i hus til klokka åtte. Hvordan lyder det for folk?

Et lite tips angående temperatur, disse gjør seg best litt temperert. Jeg liker dem rundt 12 grader, men ville heller drukket det romtemperert enn kjøleskapskaldt, så om det er mulig, sett flaska ut av kjøleskapet i god tid.

Fillern!
Jeg som egentlig er fra Mandal, befinner meg akkurat i disse dager i Bodø - og den ene flasken jeg har er i Oslo.....
 
Satt min til temperering, men hvorfor har du grønn og jeg rosa kork?
#korkeforvirret
0b45893d63addb5c2a7460a5767aa455.jpg
Fordi jeg har en flaskekarbonert flaske fra den batchen som gikk ut til juleølkalendergreia. Du har en fatkarbonert, mottrykksfylt flaske. :)

Edit: Legg merke til at jeg også har etikett. :)
 
Tilbake
Topp