Det blir meir enn sterkt nok. Det blir ingen deformering. Det er ingen problem å få det tett.
Når det er sagt, så er det på sin plass å nevne at ved hardlodding nermar ein seg tepraturar som gjer at rustfritt kan bli permanent "ikkje rustfritt". Dette kan intreffe ved ca 800ºC og oppover trur eg. Det står litt om det i How to Brew. Men ved sveising blir det endå varmare. Sølvpinnane eg brukar smeltar på ca 600ºC og eg varmar berre akkurat så mykje at det flyt inn i sprekken ved hjelp av kapilæreffekten.
Det står også i How to brew at vanleg mjuklodding er sterkt nok i dei aller fleste tilfeller vi treng til heimebrygging, noko eg kan vere einig i om delene ein loddar saman har tett passform og ein eventuelt maskinerar delene slik at ein har størst mogeleg annlegsflate. Feks.å dreie ein liten krage slik at ein får to flater 90º på kvarandre med tett pasning til holet i kjelen. Det er lett for meg å sei kansje som har eigen dreiebenk... Tenk på det som om du limer to deler sammen der limen er loddetinnet, berre at "limet" heng vanvittig godt på delene du limer.
Ved mjuklodding kan eg anbefale tinn med høgast mogeleg sølvinnhald, feks Harris stay brite #8 og stay clean flux. Du får det på ebay. Dette tinnet er ein del stivare enn vanleg gammaldags blyholdig loddetinn, og har 6% sølv. Men ved mjuklodding må ein varme indrekte, feks frå baksida fordi flussmiddelet ikkje tåler temperaturen direkte frå gassflammen, noko flussmiddelet brukt ver hardlodding gjer.
Ein kan oppleve ein utett hardlodding ved at det oppstår sprekker eller "pin-hole" akkurat som på ein sveis, noko som er veldig enkelt å fikse med feks stay-brite #8 sidan det har lågare smaltetemperatur og blir veldig tyntflytande og suger seg inn i sprekker og hol, ved bruk av flussmiddel sjølvsagt.
Og husk å kjøp pinnar og flussmiddel som er næringsmiddelgodkjendt (utan bly og kadmium) og kompatibelt med rustfritt stål. Trur det kan vere greit med minimum 40% sølv utan at eg er ekspert på det området. Harris safety-silv 56% er nevnt i amarikanske fora. (Det er ein lang tråd under DIY på HBT om lodding
http://www.homebrewtalk.com/f51/soldering-stainless-steel-155782/ ).