Rapportering

Finn Berger

Moderator
Vær så snill; ikke rapporter innlegg som opplagt er spam. De dukker opp i køen for godkjenning. Om jeg får en rapport på dem, blir det dobbelt arbeid - eller det blir faktisk mye mer enn dobbelt arbeid.

Har sånne innlegg ikke blitt fjerna innen rimelig tid, er det greit at dere raporterer dem. Men normalt fjerner jeg dem ganske kjapt. Det ryker gjerne unna noen hver morgen, mer eller mindre. Men det hender at jeg starter dagen på andre måter, og da kan det ta litt tid før det skjer noe. Sånn som i dag. Og å håndtere 20 rapporter tar mye mer tid enn bare å slette 20 innlegg.
 
Sist redigert:
Meldingene fra denne fyren/dette stedet kommer normalt opp i godkjenningskøen, men det virker som om de ikke gjør det etter at de har blitt rapportert. Derfor blei det en ganske svett seanse i dag. Jeg er jo ikke noen dreven moderator, og det er mye mulig - kanskje til og med sannsynlig:) - at det er noe jeg ikke har skjønt.

Jeg har spurt Gustav om hvordan jeg får blokkert sånne. Har ikke klart å finne noen knapp å trykke på i systemet:).
 
Samme her.

Slike spammere får en til å savne de vanligvis irriterende "jeg er ikke en robot"-mekanismene. Vi får håpe det kommer slikt i en framtidig versjon av forumet.
Når har jeg fått litt opplæring av Gustav, så forhåepntligvis skal jeg klare å rydde unna problemene litt kjappere. Fortsett å rapportere folkens - men stadig: Vent litt når det er helt åpenbar spam.
 
Liten korrigering: Hvis innlegget synes for de som ikke er moderatorer så er det godkjent. Det er nyttig når disse rapporteres.
Det skjønte jeg ikke helt? Mener du at hvis jeg ser innlegg som "Trykk her for xxxx, pupper og penisforstørrelse", så er det meninga at det skal stå der og jeg skal la det være?

edit: Eller mener du noe annet med "godkjent"?
 
Liten korrigering: Hvis innlegget synes for de som ikke er moderatorer så er det godkjent. Det er nyttig når disse rapporteres.
aha - jeg blei forvirra i dag. For noen eks. av dette innlegget kom opp i godkjenningskøen.

Likevel; gi meg en sjanse først.

Et spørsmål, Gustav: Hvis jeg får klikka på "ren spam" på ett innlegg, vil da alle av samme slag (samme tekst fra samme avsender) forsvinne?
 
Er det mulig å fjerne muligheten for profilstatus, eller evt. å fjerne visning av Nyeste profilstatuser? Mest spam, lite nyttig...
 
Er det mulig å fjerne muligheten for profilstatus, eller evt. å fjerne visning av Nyeste profilstatuser? Mest spam, lite nyttig...
@gustavf Er det noen mulighet for å fjerne Nyeste profilstatuser på siden Nytt innhold? Mulig vi går glipp av gode tilbud på eskortetjenester...
 
Tilbake
Topp