neslekkim skrev:Jo, men tror ikke du skal bruke cola til renhold da..
Kanskje ikke, men det inneholder fosforsyre.. Får putte tannen min i et glass utblandet StarSan
AudaTarjei77 skrev:Har ødelagt kjøkkenbenken. Sølte litt med rein sterkrens... Dette er ikkje måten å bli populær på i heimen.
AndersBolager skrev:Hei.
Jeg ville sjekke med data arket eller annen dokumentasjon (eller andre her på forumet) om sterkrens er anbefalt å spraye. Jeg bruker selv StarSan, men har fått inntrykk av at der er skumminga som gjør det egnet til påspraying. Hvis sterkrens løsningen renner av for fort, er det mulig den ikke rekker å gjøre jobben sin over hele kontaktflata.
Hilsen,
Anders
Leffe skrev:Jeg følger opp denne! Noen som vet hvordan det er å ta inn starsan fra Sverige? Det er jo syre og greier, tar det lang tid? Begynner å miste litt tålmodighet med vinogbar. Eller ikke vinogbar,men fraktselskapet som blir brukt.
Leffe skrev:Jeg følger opp denne! Noen som vet hvordan det er å ta inn starsan fra Sverige? Det er jo syre og greier, tar det lang tid? Begynner å miste litt tålmodighet med vinogbar. Eller ikke vinogbar,men fraktselskapet som blir brukt.