• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Rester/råvarer etter Små Vesen selges billig

G-kobling-500x500.jpg
 
Er fatene aluminium eller rustfritt?
Hvis de er rustfrie er jeg interesert. Kan komme innom og hente også jeg...
 
Ok, de ja.. Hva er fordelen med fat av den typen som bruker G koblinger framfor Cornelius fat (bortsett fra atde er større).
 
Har 10 stålfat med g-kobling. Selges uvaska, tomme frå Bagn i Valdres (eventuelt levert i Oslo mot frakttillegg) Pris 250 pluss mva
 
Tek gjerne nokre sekker med basismalt. Har sendt mail og ordna med ein som kan henta laurdagen viss det kan passa.
 
Omtrent hvor mange sekker med basis- og spesialmalt er det? Snakker vi tre av hver, eller mer enn ti av hver?
 
Er det aktuelt å sende kassene med flasker? Er det kasser som er mulig å stable (med øl i flaskene)? Ca kva vil evt frakt komme på?
 
Vi er interessert i 5 stk. stålfat under visse forutsetninger. Fatene må leveres i på Sjursøya i Oslo og frakt dit er 1x200,-
 
Har kun 3 fat att, dei må hentast

Tomt med pilsner malt.
Har ein del(25 sekker) wyermann malt med alder på 2 år til 2 kr kiloen, ellers er de kun få sekker av annen malt.
 
Jeg skulle få tinga jeg hadde reservert da han var i Oslo. Sendte ham ein pm med telefonnummer og adresse på formiddagen dagen han skulle komme, men hørte aldri noe fra ham igjen.
 
Tilbake
Topp