Salg billetter NM 2013 del 2

Har noen i det hele tatt fått tak i billett i dag da? Det står jo ledige hele tiden, men det låser deg på Paypal. kl 20:49 var det tilsynelatende 5 ledige, men alt krasjer.
 
Skulle til å skrive det samme.

Paypal gir en feilmelding som sier at det er noe galt med "the merchants" paypal-konto.

Det står jo også kontinuerlig "pending" på billettene.


Tar dette hele kvelden (eller mer) å fikse, bør det kanskje stoppes og legges ut en annen annonsert dag?
 
Jeg har akkurat snakket med Carl i NM-komiteen. Han satt i bilen uten mulighet til å feilsøke, men jeg skulle gi beskjed om at han ser på dette så snart han har anledning. Feilen ser ut til å være relatert til Norbryggs PayPal-konto og gjelde alle (eller de fleste) som kom først i dagens kø.
 
Det er bare en ting å gjøre - flytte arrangementet til et sted med plass til alle hjemmebryggerne.

No' dritt at det er andre events både i Spektrum og på Telenor Arena...
 
gustavf skrev:
Jeg har akkurat snakket med Carl i NM-komiteen. Han satt i bilen uten mulighet til å feilsøke, men jeg skulle gi beskjed om at han ser på dette så snart han har anledning. Feilen ser ut til å være relatert til Norbryggs PayPal-konto og gjelde alle (eller de fleste) som kom først i dagens kø.

Jeg prøvde først med Bankkort alternativet men fikk feilen flere har fått med Paypal. Jeg fikk samme feil da jeg prøvde igjen med Paypal. Det hadde vært interessant å visst om noen i det hele tatt har fått kjøpt billetter.
 
Goran skrev:
Jeg prøvde først med Bankkort alternativet men fikk feilen flere har fått med Paypal. Jeg fikk samme feil da jeg prøvde igjen med Paypal. Det hadde vært interessant å visst om noen i det hele tatt har fått kjøpt billetter.

De som kan feilsøke skikkelig, er ikke tilgjengelig, men sannsynligvis har ingen fått kjøpt billetter.
 
Oppdatering:

Det står at det er 9 billetter igjen. Når jeg prøver å betale så får jeg denne melding opp uansett hvilken betalingsalternativ jeg velger:

"Transferring to PayPal. Please wait..."

deretter kommer denne meldingen opp:

"Your purchase couldn't be completed
There's a problem with the merchant's PayPal account. Please try again later."
 
Spektrum var vel en mild overdrivelse. Men det tar litt av med brygging.

Neste år blir det vel et større sted (som også blir for lite)
 
Først av alt; Jeg må bare beklage det som har skjedd i dag. Økonomiansvarlig i Norbrygg som også har ansvaret for paypal kontoen kommer til å jobbe en del med dette i morgen er vi lovet.

Ingen har fått kjøpt billetter i dag.

Stenger salget, og kommer tilbake med ny dato på når det blir salg. Mulig vi kjører betaling via en annen paypal konto.
 
Oberstbräu skrev:
Det er bare en ting å gjøre - flytte arrangementet til et sted med plass til alle hjemmebryggerne.

No' dritt at det er andre events både i Spektrum og på Telenor Arena...

Tror ikke du er klar over hva det koster og leie spektrum.
 
Jeg for min del venter til denne ølbobla som jeg kaller det har roet seg ned, gdder ikke å holde av en hel kveld bare for å håpe at jeg får en billett. Var på NM i 2011 og større kaos skal du lete lenge etter. Hadde brannvesenet kommet hadde de stengt hele arrangemanget med en gang.

Det er vanskelig for komiteen å holde tritt med denne økende interessen, og jeg synes de uansett gjør en fantastisk jobb. Om 2-5 år vil interessen dabbe av og da blir det enklere for alle å avholde NM og andre festivaler.
 
En av erfaringene som er trukket så langt er at vi har vokst ut av Kanonhallen. Alternativer vil bli vurdert for neste år.

Noen utfordringer er det siden en type av lokaler er idrettshaller, men de er dessverre stort sett opptatt i helgene på denne tiden. Derfor ser vi etter større steder, som også er prisgunstige for neste år. De må også ligge med grei adkomst i forhold til offentlig kommunikasjon.
 
Er påmeldt Publikums Favoritt, men er avhengig av å få inn min hjelpemann som ikke fikk ordnet billett i tide. Vi er avhengige av å være to.

Hvis noen mot formodning ikke kan stille, så kjøper vi gjerne billetten av deg. Ta kontakt på PM eller SMS til 99617818 snarest, begynner å bli krise. :)
 
Salg billetter, siste rest av billettene selges Onsdag 3 april. Denne gangen uten problemer med paypal.
Som vanlig legges billettene ut kl 20:00.

Billetter selges kun i kategorien medlem. (Mao du skal ha gyldig medlemskap.)

Mer info kommer i det "Det lille ekstra (for medlemmer i Norbrygg)" når det nærmer seg.
 
Hei,

Jeg har allerede en tråd i kjøp/salg forumet, vet ikke om folk leser her eller der men jeg skulle også gjerne hatt tak i en billett, nås på mobil 99617818.

mvh
Kjell Rune
 
Tilbake
Topp