Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Er det ikke 300 kr for 30 litre og 500kr for 50litre i pant.?? Og ja. kjøper man ti fat så betaler man jo bare 750 kr for å kappe 2*10 små metall biter ;D
 
Torga skrev:
Er det ikke 300 kr for 30 litre og 500kr for 50litre i pant.?? Og ja. kjøper man ti fat så betaler man jo bare 750 kr for å kappe 2*10 små metall biter ;D

ah! ja der sier du noe ;) jeg kjøper altid 50 liter og har sikkert tenkl litt feil ;) da var det jo ikke så go deal nei..
 
ingehk skrev:
Torga skrev:
Er det ikke 300 kr for 30 litre og 500kr for 50litre i pant.?? Og ja. kjøper man ti fat så betaler man jo bare 750 kr for å kappe 2*10 små metall biter ;D

ah! ja der sier du noe ;) jeg kjøper alltid 50 liter og har sikkert tenkl litt feil ;) da var det jo ikke så go deal nei..

Er Nok en Deal.. men ikke en veldig god :p
 
Koniske tanker (15 - 110 gallon)

http://www.usplastic.com/catalog/item.aspx?itemid=25197&clickid=redirect
 
Om dette er billig eller ikke får hver enkelt vurdere, men jeg kan hvertfall anbefale den på det varmeste. Jeg var heldig og fikk kjøpt en brukt og billig? (1000 spenn).
Brukte den på siste brygg. Den er nesten lydløs, og er veldig lett å kontrollere med en kulekran på utløpet. På full "guffe" får du whirlpool som bør holde for de fleste.
 
Aleksander87 skrev:
Er det noe som taler for å kjøpe denne i stedet for en tilsvarende March? March er jo billigere.
Protto taler varmt om denne. Ikke ekstremt billig, men eg tenkte at noen kanskje kunne være interessert.
 
Om det er noe varp vet jeg ikke. Men denne kokekrakken kan kanskje interessere noen?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34461676
 
Krille skrev:
Aleksander87 skrev:
Er det noe som taler for å kjøpe denne i stedet for en tilsvarende March? March er jo billigere.
Protto taler varmt om denne. Ikke ekstremt billig, men eg tenkte at noen kanskje kunne være interessert.

Det er ei super pumpe og passar til bryggeri opp til 50l størrelse (ca synsing fra mi side) Den har vel litt bedre kapasitet enn March 809/815? Og er som Ketil seier VELDIG stillegåande.
Om prisen er gunstig veit eg ikkje, er vel litt over March 809. Men det går an å klikke "make an offer" og tilby ein annan sum. 230v er jo litt ukurrant der borte så kansje selgaren gjerne vil bli kvitt dei?
 
Tilbake
Topp