Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

RawRoffe skrev:
Bruker Iwaki selv jeg.
Det Eriki tenker på er kanskje at de ser ut til å ha vært brukt til å pumpe radioaktivt slagg med?  Kjøpte selv 3 stk MD-15 fra ebay, de hadde vært brukt i en fremkallingsmaskin. En var full av sølv, en av fix og den siste med noe pulveraktige greier. Umulig å gjøre det fullstendig reint, så jeg tør ikke bruke dem.

Det er også vrient å finne billige impellerhus til disse pumpene, laveste jeg har sett er ca USD70 pr stk. Lurt å google litt på nye impellere før et evnt kjøp!

Sorry om jeg var uklar, men det var akkurat dette jeg mente :)
 
Krille skrev:
Spurte selgeren om hva pumpene har vært brukt til, fikk dette svaret:
"I am not sure exactly what each one was used for but they came from a photographic processor which pumped everything from developer, fixer, bleach and water. I am not sure of the toxicity or which ones were used for the specific liquids. Hope this help a little. Thanks"

Kanskje ikke det er en så god deal alikevel...
 
antar det er med brygge-utstyr som det er med pc'er som selges på finn?..
"-nesten ny PC, kun brukt 3 år. Orginal Win98 installert"..

;D
 
jølle skrev:
Blir ikke det billigere å kjøpe ny?
Og da gratis frem til døra?
Hvorfor kjøper nytt når du får kjøpe et en brukt som er uten garanti, 10 % dyrere enn et nytt utstyr og når du i tillegg kan få betale ekstra for frakt? 

De må jo være litt dum som kjøper samme sett nytt, med garanti. levert på på døra fra en seriøs forhandler og i tillegg måtte spare et par tusen kr  :bank2:
 
Denne var jo reneste kinderegget for en kjellerbryggeri-drømmer.

http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=33887590
 
30 Liters fat til salgs hos nøgne ø. Har et par av disse allerde og er veldig greie og rengjøre, Koster 500 i pant hos bryggeriene og da må de modifiseres for og få ut stigrøret.

http://www.nogne-o.com/webshop.html?page=shop.product_details&flypage=yagendoo_flypage_1.tpl&product_id=7&category_id=2
 
Tilbake
Topp