Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Æsj. Det var synd. Måles som regel med utsidemål da selvsagt. Blir vel kanskje litt trangt ja.
Jeg kjøpte et gammel benkekjøleskap brukt og etter jeg tok av hyller og slik på innsiden av døren fikk jeg to 19-liters fat + 2 kg CO2 inni der. Så det skal være mulig å finne kjøleskap som klarer det.
 
Har et 9-litersfat som jeg ikke har brukt. Vurderer å kjøpe et lite kjøleskap for å få plass til ett eller to sånne. Noen som kjenner til noe?
 
Dette er ikke direkte et varp, men whiteboardet koster bare 49 kroner på Clas Ohlson.

Uansett, fikk denne ideen for lenge siden, men har bare glemt det, var innom CO for å handle noen skruer i går og så fikk jeg øye på denne.

Så stor er den, magnetisk bakside så det er bare å slenge den opp på kjøleskapene. Holder til tusj og. Tidligere så skrev jeg ned dato og OG på en tape-bit som jeg klistret på skapet, men dette er mye hendigere, og har plass til mer info. Skriveflaten er ikke akkurat høykvalitets, som dere ser, men jeg skal iallefall handle tre til ved anledning.

1.jpg
 
Som en heads up så blir det mye tryngre for den å dra 5L vørter + gjær.

Har rører selv som jeg først testet med vann, null problem, men når jeg testet den litt bedre, med vørter, så slet den litt, og med gjær i tillegg så var det ikke godt nok syntes jeg. Jeg degraderte den fra en opprinnelig 5L rører til en 3 liter rører etter å ha testet litt mer. Så det spørs hvor mye kraft, både i motor og magnet den har til overs ifht en "vann-test".
 
Tilbake
Topp