Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Tror jeg invisterer i denne til malitveiing
https://www.ebay.com/itm/40KG-Electronic-Kitchen-Scale-Digital-LCD-Commercial-Shop-Weight-Scales-Food-AU/232695498701?epid=18016418929&hash=item362dbb87cd:g:jXEAAOSwnFFaogJi&_sacat=0&_nkw=Digital+Electronic+Kitchen+Scales++Food+Weight&_from=R40&rt=nc&LH_TitleDesc=0

Jeg har en del vekter men problemet er ofte for meg å komme til og se displayet med lys på noe denne fikser .
Siden jeg har/hatt mange setter jeg vektene oppå hverandre, så 100 gram på den øverste så ser jeg om alle vekter i søyla viser det samme og det bruker de faktisk gjøre så da har stolt på alle. Å veie vann betinger at du har rett volum med rett tempo, syns det er litt verre.
 
Tror jeg invisterer i denne til malitveiing
https://www.ebay.com/itm/40KG-Electronic-Kitchen-Scale-Digital-LCD-Commercial-Shop-Weight-Scales-Food-AU/232695498701?epid=18016418929&hash=item362dbb87cd:g:jXEAAOSwnFFaogJi&_sacat=0&_nkw=Digital+Electronic+Kitchen+Scales++Food+Weight&_from=R40&rt=nc&LH_TitleDesc=0

Jeg har en del vekter men problemet er ofte for meg å komme til og se displayet med lys på noe denne fikser .
Siden jeg har/hatt mange setter jeg vektene oppå hverandre, så 100 gram på den øverste så ser jeg om alle vekter i søyla viser det samme og det bruker de faktisk gjøre så da har stolt på alle. Å veie vann betinger at du har rett volum med rett tempo, syns det er litt verre.

Hvor mye blir det i frakt på den?

Brewshop har og vekt.
 
Hvor mye blir det i frakt på den?

Brewshop har og vekt.

Fan I h... så ikke dette

Postage & Handling

We use Australia Post and only post within Australia. . Unfortunately we cannot be held responsible for items lost in the post. If you would like your parcel sent registered mail, there will be a surcharge of $2.50, which offers insurance of up to $100. Delivery timeframes vary depending on your location.

Australiere er glade i kun seg selv, det er til og med programmer på TV som viser det.

Bra du har øynene med deg :)

Jeg er så vant med fri eller nesten ingen frakt
 
Det er da vel bare å sende en melding til selger, og spørre om han ikke kan sende til utlandet. Lysten på penger er stor, også i Australia.
 
Tilbake
Topp