Free shipping? Jeg fikk opp AU $19.99 i shipping kost.Hmm... Free shipping og 4 kroner under den magiske grensa....
https://tinyurl.com/yb2brpmh
Den jeg kjøpte på ebuy fikk jeg ingen moms/toll på, det kom ikke noe i etterkant heller.Free shipping? Jeg fikk opp AU $19.99 i shipping kost.
Vurderer også denne vekta. Nå bruker jeg kjøkkenvekta, som ikke er helt populært av kjøkkensjefa..
Til dere som har handla den: har dere endt opp med å betale moms/toll siden vekt og frakt kommer over 350,- NOK? eller har dere fått regning fra postleverandøren i etterid?
Jeg prøvde å bestille nå.Den jeg kjøpte på ebuy fikk jeg ingen moms/toll på, det kom ikke noe i etterkant heller.
Trodde sodastream flaskene opererte på høyere bar enn de vanlige flaskene jeg. Men er på sommerferie så får ikke sjekke.Noen som har en slik overgang mellom stor CO2 flaske og SodaStream for fylling av SodaStream?
http://s.aliexpress.com/BRbyqMFr
Trodde sodastream flaskene opererte på høyere bar enn de vanlige flaskene jeg. Men er på sommerferie så får ikke sjekke.
Det er jo slik at co2en er flytende og fordamper inntil trykket er 50 bar
det er mulig gassen kom først og ble trykket sammen slik at den ble en flytende veske, slik som at høna kom først og den kunne verpet eggTja, det er vel mer riktig å si at Co2 er en gass opp til 50 bar, der den blir flytende?
Stemmer det. God kvalitet og bedre innvendig plass enn andre skap med samme ytre mål.Electrolux ERF2004AOW til 2622,- i skrivende stund. Det har gått stadig nedover i pris i sommer. Noen som tørr å spå når bunnen er nådd?
Dette kjøleskapet har vel grunnflate som rommer 4xCornelius, og er et godt utgangspunkt for kegerator-prosjekt om jeg har forstått @Oberstbräu sine tidligere innlegg korrekt.
Electrolux ERF2004AOW til 2622,- i skrivende stund. Det har gått stadig nedover i pris i sommer. Noen som tørr å spå når bunnen er nådd?
Dette kjøleskapet har vel grunnflate som rommer 4xCornelius, og er et godt utgangspunkt for kegerator-prosjekt om jeg har forstått @Oberstbräu sine tidligere innlegg korrekt.