Holmentoppen
Norbrygg-medlem
Det var en knakende god pris på ITC310.Bestilt! Mangler bare kjøleskap og varmekilde.... ;-)
Det var en knakende god pris på ITC310.Bestilt! Mangler bare kjøleskap og varmekilde.... ;-)
Stemmer nok det. ;-)Det er et gammelt ordtak som sier; Har du klave, får du ku
Om vinteren kan det bli noen minusgrader i uteboden. Tror det er lurt med en varmekilde da. Med mindre jeg skal prøve meg på eisbock, da.Trenger ikke varmekilde om du ikke skal over romtemperatur (som jeg foreløpig aldri har hatt behov for selv).
Jeg har veldig god erfaring med varmebelte hvertfall.Se der, ja.
Bedre enn varmebelte?
Billig i hvert fall. Har sokkel og lampettkabel med støpsel liggende.
Hvor fant du disse fata? Her på Norbrygg eller i annet forum? Interessert i noe sånt til et fellesprosjekt i bryggerlauget.Hvis noen i de trakter er interessert. Bør kanskje testes for lekkasjer først.
Hvor fant du disse fata? Her på Norbrygg eller i annet forum? Interessert i noe sånt til et fellesprosjekt i bryggerlauget.
Hva mener du med "låser ikke"?låser ikke
Mange vekter låser resultatet når det har vært likt noen sekunder, også må det en betydelig endring til for å få en oppdatering. Sikkert kjekt noen ganger, men ikke når man tilsetter litt av gangen for å nå en spesifikk mengde.Hva mener du med "låser ikke"?
Ikke så stor, gjetter på ca 6,54321 dl. Bruker den når jeg veier opp humle.skal bestille jeg og men hva er bowl vol ?
ser ut som at en vaskebøtta er passe bowl, ca. 5 kg. malt det.