Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Strengt tatt ikke et internettvarp, kanskje mer et E6-varp.

Bauhaus på Vestby selger flunkende nye CO2 brannslukkere. Prisen er ikke så verst heller: 5kg: kr. 999,- og 2kg: Kr. 679,-
Flaskene er av aluminium, røde, og sannsynligvis med standard gjenger til regulator (ikke sjekket enda).
2kg's flasken var mistenkelig mye større enn min 2kgs kjøpt fra candirect, uten at det trenger ha noe å si.


(når man likevel er innom kan man jo plukke med seg 0-2 bar propanregulator til 179,-, og/eller perforert 1mm alu plate til falskbunn, fra usle kr 55,- tror jeg det var.)
 
Tja, hvem vet?
De selger iallefall endel propan- og sveiseutstyr, inkl O2-flasker. Regner med at de selger regulatorer også.

De har ikke sortimentet på web, kanskje man skulle sende en faks og spørre?

Tlf: 67 22 16 00 (kl. 10-16)
telefonen er stengt helgedager
Faks: 67 22 16 47
E-post: inf.vestby@bauhaus.no
 
Må ikke, men mange gjør det. Jeg bruker selv 2 stk brannslukkere som har orginal ventil og stigerør. De funker finfint. Noen ganger snur jeg dem på hodet, noen ganger ikke. Kan ikke si at jeg merker særlig forskjell. Dog blir det sagt at pistolgrep-ventilene er ment brukt en enkelt gang, og videre blir det sagt at de kan ha en tendens til å lekke. Jeg har ikke merket noe til dette etter et par års bruk..
 
Bård skrev:
Må ikke, men mange gjør det. Jeg bruker selv 2 stk brannslukkere som har orginal ventil og stigerør. De funker finfint. Noen ganger snur jeg dem på hodet, noen ganger ikke. Kan ikke si at jeg merker særlig forskjell. Dog blir det sagt at pistolgrep-ventilene er ment brukt en enkelt gang, og videre blir det sagt at de kan ha en tendens til å lekke. Jeg har ikke merket noe til dette etter et par års bruk..
Pistolgrepet kommer jeg aldrig til å bytte ut. Skruventiler er noe dritt i forhold synes jeg, og ved hjelp av en strips er pistolgrepet rene av/på bryteren. Glimrende :) :)
 
Tilbake
Topp