Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Coop Extra selger et weber grilltermometer som fungerer KJEMPEBRA til brygging. Uten tvil det kjappeste digitale termometret jeg har prøvd (med unntak av thermapen)
Men til den nette pris av 99,- er det ingenting å lure på!
 
Frode Granli skrev:
Hans B skrev:
Billige kjeler og termokjeler: http://www.storagrytor.se
Jeg er litt på jakt etter en 50 liters gryte eller 70. Hvis man kjøper her vil det vel komme tollgebyr og moms og frakt og det som verre er.
Så en gryte på 50 liter kostet tusen kroner her. Hvor mye vil den faktisk koste? Noen som vet?

1180 x 1.25 (mva) + 140 (DHL tollgebyr) = 1615,-

Usikker på om frakten øker mye viss du skal ha den sendt til norge. Så den prisen er bare en ca.pris :)
 
Om du kjøper fra sverige, skal den svenske momsen trekkes fra,,,og den norske tillegges.

Den svenske er 25%,,lik den norske,,så det går i 0.  Fortollings gebyr kommer i tillegg. Det er og noe som heter CIF kostnad  dvs frakten blir du betaler blir og grunnlag for moms til den norske kommunist staten.
 
Buster skrev:
Om du kjøper fra Sverige, skal den svenske momsen trekkes fra,,,og den norske tillegges.

Den svenske er 25%,,lik den norske,,så det går i 0.  Fortollings gebyr kommer i tillegg. Det er og noe som heter CIF kostnad  dvs frakten blir du betaler blir og grunnlag for moms til den norske kommunist staten.

Stemmer, glemte dette :O

men min erfaring er at ikke alle butikker (kan/vil) dette.
 
damm..
Kjøpte den samme fra komplett for 899 kr for ett par månder siden, men men er likevel fornøyd:rolleyes:
 
Tilbake
Topp