Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Det stemmer. Det hele ble litt uoversiktlig på telefon.

Eneste aberet er at man ikke får lastet den ned? Selv med registrert bruker?
 
Litt tvilsomt når de spør etter kredittkort info "for å validere din identitet" før man får laste ned boken gratis.
 
Litt tvilsomt når de spør etter kredittkort info "for å validere din identitet" før man får laste ned boken gratis.

Det kan være en cookie på pcen din som gjør det, er flere tilfeller hvir cookie har lagt seg inn og når du besøker en nettside så får du en spørre undersøkelse eller en kreditt verikasjon som dukker opp. Ta et søk på pcen din
 
Gjør en deal med noen derfra som er i øltranportbransjen så får du sikkert levert polsk craft beer på døren og, uten tull og moms ;)
 
Blir vel omtrent samme kost som hjemme eller dyrere hvis en regner porto og moms/gebyr.
Meget mulig. Så bare kommentarene:

1. "My initial price (230 PLN) is a gross price with 23% VAT" - noe jeg tolket som at man kan få dette trukket fra dette.
2. "If you want to buy more than 10 pcs. Price is negotiable."

Dette er uansett ikke så aktuelt for min del. Kom bare over den da en kollega fant den, og tenkte jeg skulle poste den her om noen var interessert. Sikkert mulig å få til gode dealer med polakkene som Miguel foreslår :)
 
Kampanje hos Expert på kraftig ventilator. Her snakker vi viftekapasitet!
Solid ventilator fra Silverline, 60 cm

  • Kapasitet 500 m3/h
  • Vaskbare aluminium filtre
  • 2 motorer
Står i tilbudsavis, og her:
http://www.expert.no/standard-ventilatorer/silverline-em1301-venthvit/p/14037/?q=em1301

Var og kjøpte en i dag, takk for tipset. Den leverer meget bra, ingen problemer med å dra ut dampen på trinn én der Ikea-vifta sleit på full fart. Må bare finne på en måte å fange opp kondens før det drypper ned i kjelen.

Sent from my D5503 using Tapatalk
 
Sist redigert:
Var og kjøpte en i dag, takk for tipset. Den lever meget bra, ingen problemer med å dra ut dampen på trinn én der Ikea-vifta sleit på full fart. Må bare finne på en måte å fange opp kondens før det drypper ned i kjelen.



Sent from my D5503 using Tapatalk

Jeg vet ikke, men kanskje den kan monteres litt på skrå så det ikke drypper rett ned??
 
Jeg vet ikke, men kanskje den kan monteres litt på skrå så det ikke drypper rett ned??
Tror ikke det vil funke, det drypper av selve viftehuset. Skal prøve med ei aluplate med oppbrettede kanter, hengt på skrå under vifta, med en "takrenne" nederst.

Sent from my D5503 using Tapatalk
 
Tilbake
Topp