Tenkte å starte med Cornelius fat.
Får jeg tak i dette rilig brukt noen plass?
Tenkte å starte med Cornelius fat.
Får jeg tak i dette rilig brukt noen plass?
Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ha disse brukt? Ser folk tar nært oppmot ny-pris på dem på bruktmarkedet uansett. Kjøper du nytt slipper du å tenke på slitedeler som må byttes (pakninger osv) og du slipper å vente i spenning på at noe skal bli lagt ut, for så å krangle med en drøss andre som er på utkikk etter brukte cornelius-fat.
Jeg kjøpte 2 stk til 950,- hver, ikke noen stor investering når man tenker på hvor mange år disse kan være i bruk.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52811123&searchclickthrough=true&searchQuery=brus
Skulle ønske jeg hadde plass til dette. Kanskje noen her kan gi kjøleskapet et nytt hjem?
Måtte du ta ut kompisen for å få plass til dunkene?Fikk en hel kjøledisk med en kompis på bunnpris. plass til 8 dunker nedi! Men den tok (nesten) hele kjellerboden
Bryggselv har også tilbud på cornelius, men der blir totalprisen billigere da de er litt billigere på frakt. Sparte vel ca 250 på frakten i forhold til bryggeland. Og det hjelper på når en bestiller fat til langt ut i kyststrøket 4 fat bestilt på fredagenTilbud på Corneliusfat 19l 798,- med Norbryggrabatt tilsendt butikk.