Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Bra for vann. Ikke så bra for vørter (kok).
Oppkok går vel fint, men ville ikke brukt den til 60 min kok.
Har kokt mye vørter med mine. Største problemet er vel at det er lite avstand mellom viklingene i spiralen - plundrete å vaske uten børste. Delvis tørrkokte den ene en gang, da ble det svidd vørter, uten at jeg skal legge noe av skylda på utstyret.
 
Jeg fikk bestilt nå uten noe tegn til problemer foreløpig. Fikk du beskjed om at den ikke kunne leveres etter at du hadde fått ordrebekreftelse?
 
Kunne denne regulatoren være noe? Noen med erfaring på "billig" regulatorer? Passer disse på europeisk standard CO2 flasker?

US$35.43 CO2 Regulator Trykkreduksjon For Drikke Øl W21.8 Dobbelt Gauge Regulator Elektrisk utstyr og rekvisita from Industriell og vitenskapelig on banggood.com

Har ein billig sjølv. Men har lyst å bytte den ut. Den fungerer forsovidt fint. Men kan snike seg opp i trykk over tid. Setter den f.eks på 0.7 bar. Sjekker en dag etterpå så står den på godt over 1. Irriterande..
 
Har ein billig sjølv. Men har lyst å bytte den ut. Den fungerer forsovidt fint. Men kan snike seg opp i trykk over tid. Setter den f.eks på 0.7 bar. Sjekker en dag etterpå så står den på godt over 1. Irriterande..

Det samme har jeg erfart med hiwi sodastreamer regulatoren. Har fått overkarbonert øl pga det. Regulatoren blir ubrukelig for meg da.
 
Jeg fikk bestilt nå uten noe tegn til problemer foreløpig. Fikk du beskjed om at den ikke kunne leveres etter at du hadde fått ordrebekreftelse?
Bestilte, betalte og fikk ordrebekreftelse på torsdag.
Lørdag fikk jeg mail om at de ikke kunne levere.
Ikke så imponert over Haugen Bok nå
 
Meget pent bryggeri. Så får noen andre avgjøre om det er et varp eller ikke!
Bryggeri selges!

LODO folket går bananas når de ser bilde nr 5.

038_1852009555.jpg
 
Tilbake
Topp