Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Har du handla kvantum der før? Jeg tenkte noe sånt som 10 sekker pils og 10 sekker pale. Da kommer det bare opp at man må hente det hos dem.
Vestbrygg kjører også tilbud på maltsekker, men også henting.

Jeg hadde tatt kontakt med Bryggmann og hørt hvilken pris som er mulig å få ved kjøp av 10+10. Importerer Swaen selv om jeg har skjønt det riktig.

Jeg vil bli overrasket om du ikke får en bedre pris ved kjøp av såpass stort kvanta.

Hvor stor fest planlegger du egentlig? :p
Det blir mange fester i 2026. :cool:
Nå til helga er jeg vert til en nevø som fyller 30, blir en 10-12 folk på besøk i to dager. Neste helg har vi vennejulebord, oss to og tre par. Så kommer jula hvor vi holder hele svigerfamilien siden de er "mellom" hus nå, solgt men ikke bygd ferdig sitt nye.

Skal og snart brygge juleøl til neste år, tror det blir to forskjellige batcher på ca 50-60 liter. Solsnu og Holmens Julebokk er jeg ganske sikker på. Så skal jeg jo ha til en imperial stout og birger dagen. Så blir det vel å fylle 1bbl Brewtechen med pils til sommeren, og så må man jo og ha IPA. Men jeg er jo nødt til å ha fotballøl så en 60 liter batch med Spitfire står på bryggeplanen. Og sånn går jo dagane.

Tilbake
Topp