Samling/kurs/workshop for amatører?

Hei!

Jeg er selvlært, i den forstand at jeg ikke har fått kurs eller brygget sammen med noen som er flinkere enn meg. Jeg syns forsåvidt at det jeg lager smaker ganske så godt og av og til går polvarer en høy gang. Om jeg kan kalle meg for en "kjenner" eller påstå at jeg dyktig, vet jeg ikke... Det er rett og slett alt for mye jeg ikke kan og heller ikke har noen referansepunkt på!

Er det noen interesse for å samles for å utveksle erfaringer fra hjemmebrygging og hjelpe hverandre med feilsøking? Siden det tross alt er sluttproduktet som teller, så tenker jeg at et usmak-smakekurs også ville være på sin plass.

Jeg har tilgang til gode lokaler dersom det skulle være folk i Kristiansunds-området som synes dette høres interessant ut.
 
Hei

Det ser ut til at du har fått liten respons for utspillet ditt, men jeg er hvertfall interessert.

Hilsen Ola
 
Jeg jobber med saken. Akkurat nå er Norbrygg tom for usmak-settene sine, så i første omgang må vi vente på at de skal komme inn igjen. Deretter skal jeg informere og invitere :) Men det er et krav at alle deltagere må være med i Norbrygg, da får man kursmateriale gratis!

Sent fra min D5803 via Tapatalk
 
Tilbake
Topp