Sandefjord og omegn...

Dan Simen skrev:
Sandefjord-provinsen i nord, Stokke, er også hjertelig velkommen. Vi forbarmer oss over de små ute i distriktene også. Dessuten er vi alle Guds barn.
Jeg har beergun i brygghuset. Kom og hent i kveldinga i dag eller imorra, før 17-18 tida.

Strekkes Sandefjord-provinsen i nord seg til Tønsberg eller?

/Lars
 
Takk for tilbudet ang beergun, men den trengs ikke helt ennå :)

Dan Simen: Hva synes du/dere om fat vs flasker? Har det noen stor betydning?
 
Vistad skrev:
Det varmer mitt hjerte at det skjer noe. Vi er en stor gjeng tydeligvis. Uthaug, sett igang


Sent from my HTC One using Tapatalk

Er nok mulig det varme hjerte ditt må ta litt styring.. Amatører som meg kan ikke lefle med slik:) men er absolutt med å starte opp noe, men her må vi være flere som drar lasset.

Visted: begynner det å åpne seg tid nå som kjøkkenet snart er ferdig da?
 
Dan Simen skrev:
Regner med at du tar deg av organisering og praktisk administrasjon i forbindelse med både laug og bryggekonkurranse, Uthaug?  :ilike:

En glad amatør skal nok ikke gis så mye ansvar... Går galt det
 
Løver: fat, flaske, krukke eller boks. Samma for meg, bare jeg slipper å vaske flasker. Derfor foretrekker jeg personlig fat.
 
Larvik, Stavern her

Har akkurat tappet mitt første øl over på flasker i dag.
Smaker godt men blir nok bedre om noen uker :)

Ja er interessert i å være med på bryggelaug.
 
Hvordan går det med treff/konkurranse, blir det satt noen dato både på frist for innlevering og treff eller er det fortsatt litt i lufta?
Jeg er med så lenge jeg er hjemme, har ikke noen nye brygg klare i løpet av de nærmeste ukene, men kan alltid stille med noe funky som har fått litt lagring :yes: dog ikke den beste da den er det alt for få igjen av  :cheeky:

Mål for året: Maltkvern (check, bestilt mm3 2.0), bygge gjæringsskap, finne en fatløsning med god nok WAF som ikke innebærer for mye bygging, oppgradere til Speidel-50L eller BrewEasy (hvis den viser seg å bli über), brygge-brygge-brygge ispedd et solid ølkonsum.
 
Fint å se at det er mange bryggere i Sandefjord.
Vi er 4 stk fra Østerøya Sandefjord. Satte i helgen brygg nr. 16 en IPA.
Hadde vært morro med samling for lokale bryggere, der vi kan smake hveranderes øl og utveksle erfaringer.
Vi har egen lokale utenfor bryggeriet som vi kan bruke.

MVH
Stiflasund Bryggeri
 
En samling er noe vi har snakket om en stund nå, men det mangler desverre litt initiativ.
Hvis dere inviterer til samling, så er jeg sikker på at det er mange her som er interessert. Jeg stiller gjerne opp :)
 
Da har vi snakket litt sammen og inviterer til bryggelaug fredag 21.mars kl.19.00 i Sandefjord.
Påmelding på mailadr.: jobb14@hotmail.com  innen 19.mars. Dere vil ved påmelding få nærmere info om sted.
Vi ordner enkel fingermat. Moro hvis alle tar med smaksprøver på øl:)
Håper vi sees!

Mvh Stiflasund bryggeri
 
Flott initiativ! Jeg er desverre bortreist akkurat den helga, så jeg må stå over.. :-/
 
Det kolliderer med øl-arrangementet på Bølgen i Larvik for min del.

Sent from my HTC One S using Tapatalk
 
En litt forsinket lønnings-øl på Larvik Mikrobryggeri for min del... Har forhåndsbestilt smaking og foredrag.
 
Tilbake
Topp