Saniclean eller star san

Dårlig kvalitet ja. "Son of a beergun "

Jeg vet egentlig ikke noe om kvaliteten på denne.
Jeg har originalen, Blichmann Beergun, og er veldig fornøyd med den.

Jeg vet bare ikke hva jeg syns om at norske butikker selger kina-etterligninger. Vet ikke. De kunne i alle fall skrevet at det ikke er originalen.
Skal man først kjøpe kinakopi, kan man like godt kjøpe en fra Kina til ca 350,- og ikke noe fra en norsk nettbutikk for 600,-
 
Jeg vet egentlig ikke noe om kvaliteten på denne.
Jeg har originalen, Blichmann Beergun, og er veldig fornøyd med den.

Jeg vet bare ikke hva jeg syns om at norske butikker selger kina-etterligninger. Vet ikke. De kunne i alle fall skrevet at det ikke er originalen.
Skal man først kjøpe kinakopi, kan man like godt kjøpe en fra Kina til ca 350,- og ikke noe fra en norsk nettbutikk for 600,-

De greiene der «heter» vel beergun nå. Er det blichmann så regner jeg med at det skrives «blichmann beergun»
 
De greiene der «heter» vel beergun nå. Er det blichmann så regner jeg med at det skrives «blichmann beergun»
Du har sikkert rett.
På facebook-annonsen jeg så stod det "Beergun". På nettsidene står det "Beer gun".
I min naivitet må jeg si at jeg trodde det var "The real stuff".
Og så har jeg også spredd annonsen.

jaja
 
Du har sikkert rett.
På facebook-annonsen jeg så stod det "Beergun". På nettsidene står det "Beer gun".
I min naivitet må jeg si at jeg trodde det var "The real stuff".
Og så har jeg også spredd annonsen.

jaja

Men. Jeg har hatt mange sånne mellom hendene, og vil anta at de funker greit. Har da aldri faktisk brukt de. Eneste er at man må passe på å klemme fast ei metallplate som sitter bak på den skikkelig, ellers spretter den lett av, noe som er irriterende. Og den gummiproppen forsvinner vel like ofte ned i flaska som på Blichmann G1 Beergun.

Blichmann sin G2 («new beergun«) ser, ut fra bildene, ikke ut til å ha noen.bedre festekanisme enn G1 for denne proppen. Ellers ser G2 ut til å være en G1 bare med et håndtak og at den kommer i en koffert. Noe må de jo gjøre for å fortsatt kunne selge «samme» produkt som før. Man får også med slanger med blichmann.
 
Tilbake
Topp