Hei
Jeg brygger med BIAB pose og 36 liters gryte og platekjøler.
Sliter med å holde posen over gryta mens jeg kjører værteren over og gjennom posen.
Noen forslag til fate ller liknende som BIAB posen kan legges på mens filtereringen pågår ?
Hei. Mulig jeg ikke forstår helt hva du spør om, men jeg pleier å legge posen på en ovnsrist over gryta eller over en balje/gjæringskar når jeg skal skylle. Slår ringen til en stor kakeform rundt meskeposen for at den skal holde formen og ikke flyte utover.
Hei
Jeg brygger med BIAB pose og 36 liters gryte og platekjøler.
Sliter med å holde posen over gryta mens jeg kjører værteren over og gjennom posen.
Noen forslag til fate ller liknende som BIAB posen kan legges på mens filtereringen pågår ?
Vi bruker samme oppsett som deg. Ta opp posen og sett en ovnrist under,la det renne av litt mens du strammer posen og knytter igjen. Skyll med varmt vann over posen og det vil renne igjennom hele posen.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.